Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij was het ook de schakelaar. Duurde het soms 3 seconden voor de RAW aan ging naar rechts. Links deed t wel meteen. Daarom dacht ik eerder aan de schakelaar. Een keer schoongemaakt met WD40 (reinigt en smeert) maar was het niet helemaal mee over. Toen een keer met CRC contactspray gedaan, en dat ging top (Volgens mij daarna wel ingevet met wd40 of iets anders). Doet t nu prima nog steeds.
 
Die veren discussie elke keer... :N
Geef nou gewoon eens gas mensen.
Die motor kan in standaard trim zoveel meer dan 1 ieder hier durft.

Ja, dat deed ik ook eens...Gevolg> Mocht mijn rose papiertje inleveren voor 4 maand. :X

Maar verder ben ik het geheel met je mee eens Jeroen!! :Y :Y
 
nou ik stap er over een uurtje weer op!
richting putten op de veluwe . :] :Y
en ja ze kunnen hard in de eerste maand had ik er twee . :( :(
 
Hoi,

De rode BB van Gerkenator is mijn oude...

Daarna lang geen Blackbird meer gehad, wel andere Honda rommel...maar in mijn hoofd bleef die turbine achtige versnelling van een Blackbird hangen. Dus in September 2013 kwam er weer een Blackbird in de garage...een blauwe MY2000, met 23k km op de teller.

Nu de lente is begonnen...hebben we nu zelfs een nestje vogels...

13467289524_d28e5146fb_c.jpg


13466814864_3fab051d9f_c.jpg


...en gaan we elke dag wel over de 200..
 
Laatst bewerkt:
hey welkom, ben nog steeds blij met mijn bb.

had eigenlijk achteraf meteen die clippons moeten kopen van je haha.

die van mij heeft al weer de 70 duizend aan getikt.
 
Zo daar heb je ook flink mee doorgereden. Die motor was sterk en reed super! Ik heb het idee dat de rode sneller was dan de blauwe die ik nu heb. Blauwe wordt mijn alledag/woon-werk motor. Heb er al een setje VFR slip-ons voor liggen en Buell voetsteunen voor besteld, zodat het nog relaxter zit voor alledag.

De zilveren is een 2002 met 4000km (echt!), die hou ik voor in het weekend en mooie dagen en probeer ik niet teveel kms op te zetten.
 
Nou uhhh, ik heb de schakelaar open gemaakt. Zag er gewoon netjes uit. Gewoon nog netjes in de vaseline. Kon het toch niet laten om wat contactspray te spuiten.... Ging afgelopen weekend rijden. Probleem was over en knippers deden het prima... Maar was het nu de schakelaar of het warmere weer waardoor het relay (bimetaaltje) beter werkt.....???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan