Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Ik heb advies nodig. Mijn uitlaten zitten hoog op mijn BB maar nu zie je mijn knipperlichten niet meer en de orginele schuren tegen me uitlaat door de trilling.

Wie heeft een idee hoe ik dit kn fixen en dat mensen achter me mijn knipperlichten wel zien.

Geïntegreerde knipperlichten heb ik aan gedacht in de achterlicht maar die van Booster paste niet op mijn bb uit 97 ( aansluit stekker was anders)

Ik hoor graag jullie ideeen

( die oranje op de foto zitten we dus niet op)
 

Bijlagen

  • 5A8E137F-D4DF-48FD-AD89-7F142A6F3D77.jpeg
    5A8E137F-D4DF-48FD-AD89-7F142A6F3D77.jpeg
    200 KB · Weergaven: 5
Wel jammer dat de oplossing van Mean-machine wettelijk niet is toegestaan. Het zou anders wel een mooie optie zijn. Je kunt er ook smalle led knippers opzetten. Dat geeft je misschien genoeg ruimte t.o.v. je uitlaat. Wel moet je knipperrelais daarvoor geschikt zijn of weerstandskabels gebruiken als je het originele relais wilt behouden.

Voorbeeld:
1387444
 
Laatst bewerkt:
Heb bij Frank toen van die kleine Barracuda led knipperlichtjes gekocht. Led relais erbij en klaar. Dan ben je van dat schuren af en het staat ook nog eens veel mooier.
 
Halloooo mede BB rijders.
Ik ben Jan ûût Almelooooo, 48jr, CNC frezer en 2 kids.
Vorig jaar een blackbird in de poeier gereden maar ben weer terug on the road.. Dit keer met een bluebird uit 2000.
Motor bevalt wederom super en met nieuwe banden, olie, oliefilter, luchtfilter, SR en dynamo rijdt tie weer als een tierelier 🤘🏻.
Wens iedereen een mooie motorjaar toe.

Groet'n ûût Twentûh

1ste.bike, Honda VF750F
2de bike, KAWA ZXR750
3de bike, Honda VFR 750 F (16 jaar en 104K mee gereden)
4de bike, Honda Blackbird
5de bike, Honda Bluebird
Totaal gereden kilometers 213.000 Km
 

Bijlagen

  • PhotoGrid_1556120917032.jpg
    PhotoGrid_1556120917032.jpg
    308,9 KB · Weergaven: 8
  • IMG-20190501-WA0017.jpg
    IMG-20190501-WA0017.jpg
    291,9 KB · Weergaven: 9
Dat is voor iedereen wat anders.
Hangt af van je figuur, je zithouding, je kleding en helm, je zadel, je clip-ons, en zelfs van de vering- en geometrie-instellingen van de motor.
Degene die ik verreweg het meest verkoop voor de vele BB's is de Puig Double Bubble.
 
Ik zoek een mooi Cbr xx logo om op mn zadel te laten zetten, wordt binnenkort opnieuw opgebouwd. Iemand een suggestie?
 
Halloooo mede BB rijders.
Ik ben Jan ûût Almelooooo, 48jr, CNC frezer en 2 kids.
Vorig jaar een blackbird in de poeier gereden maar ben weer terug on the road.. Dit keer met een bluebird uit 2000.
Motor bevalt wederom super en met nieuwe banden, olie, oliefilter, luchtfilter, SR en dynamo rijdt tie weer als een tierelier 🤘🏻.
Wens iedereen een mooie motorjaar toe.

Hallo Jan. Mooie kleur. Veel plezier ermee en hou de goeie kant boven!
 
Liekt mie ook wel wat om eens te proberen. Heb er nu een RSV mille bij, leuk hoor maar geen bb :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan