Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Update BB Meeting 20 sept 2020:
Verzamel punt is :
McDonald's Purmerend, Verzetslaan 2, 1447 XX Purmerend om 09.45.

Na een korte kennismaking met elkaar onder genot van een bakkie koffie/thee
rijden we met deze groep naar Ijsselstein waar we worden ontvangen door Marcel.

Daar komen ook nog eens een aantal BBers en DDers bij elkaar om samen te voegen.
Na een korte kennismaking en als er nog tijd over is kan een of een bakkie genuttigd worden, zal de rit doorgaan naar Harmelen voor de toerrit voor vrije wegen.

zie link hieronder.
Tourrit voor vrije wegen

Belangrijk voor de landelijke organisatie.
Geef in het evenement aan of je er bij bent dmv GAAN aan te vinken via de Link.
 
Begrijp ik nu dat mijn zaak ineens geen verzamelpunt meer is dan? Wat het eerst wel was?
Ook leuk dat ik er op deze manier achter moet komen dan.....
 
Begrijp ik nu dat mijn zaak ineens geen verzamelpunt meer is dan? Wat het eerst wel was?
Ook leuk dat ik er op deze manier achter moet komen dan.....
Op HBBF stelde je dat je ivm het corona virus geen brandhaard wou zijn Frank, en eventueel je zaak moest dicht gooien.
Ik plaatste daar gisteren al een reactie en gaf je daarin gelijk, gezien het aantal aanmeldingen en het gestaag weer oplopen van de besmettingen.....
Vandaag is je vrije dag, dus dacht om je zaak te beschermen, de verzamelplaats te wijzigen in een openbare plek.....

En natuurlijk moeten we ook bekijken wat de Corona-maatregelen tegen die tijd zijn.....
Ik voel er erg weinig voor om mijn zaak een Corona-brandhaard te maken.

Ik heb geen idee wat het corona virus gaat doen, en de eventuele maatregelen die er dan gelden, dus ik dacht, , Better to be safe than sorry..
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je gedachtengang, maar ben er niet blij mee dat je voor mij een beslising neemt die ik zelf niet genomen zou hebben.
En het HBBF heb ik nog niet gezien.....
 
Accu overleden '( zit nu een YTX-Bs in van Yuasa. Niet dat ik er ontevreden over ben na 7 jaar maar toch benieuwd of er ook upgrades voor zijn.:)
 
Je kunt ook de gaten in je oren dicht maken met oordoppen?
18ddt-60b76198fdd28dcb0f67027dd5f2bb2c.jpg

Er is iemand bezig geweest om gaten erin te maken als bovenstaande afbeelding.
Maar ik hoor dat er op andere plaatsen aangebrachte gaten hetzelfde effect hebben, daar vroeg ik naar.
Ik draag al jaren otoplastieken , als ik bv met de XJR een behoorlijke kruissnelheid (140+) rij heb ik minder lawaai aan m'n hoofd als met de Blackbird, .

Iemand.??
 
Er is iemand bezig geweest om gaten erin te maken als bovenstaande afbeelding.
Maar ik hoor dat er op andere plaatsen aangebrachte gaten hetzelfde effect hebben, daar vroeg ik naar.
Ik draag al jaren otoplastieken , als ik bv met de XJR een behoorlijke kruissnelheid (140+) rij heb ik minder lawaai aan m'n hoofd als met de Blackbird, .

Iemand.??
Zithouding.
Veel helmen maken veel lawaai als je iets verder voorover zit. Kantel je hoofd eens achterover als je rijdt, als dat veel stiller is, dan zou ik een sportievere helm aanbevelen. Alternatief: een verhoogd stuur op de BB plaatsen.
 
@Voldoor ,
Ik rij nu al een poosje weer een Blackbird, heb er 1 gehad van 2008 tot en met 2013, en heb veeel BB's gezien, maar nog nooit 1 met gaten in de kuipruit.....
 
Heb al ff vluchtig gekeken maar kon m niet zo vinden, waar zit de hoofdzekering? Niet zo handig geweest met de accu B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan