PollekeBiker
MF'er
JajaMatzwart met gouden wielen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JajaMatzwart met gouden wielen??
De curves zijn mooi, maar het topvermogen (148,5pk aan de motor) is wel wat laag. Normaal hebben ze zo'n 15pk meer.Naar de dyno geweest. Is super afgesteld bij PowerPoint Tiel. pk's en koppel erbij en vooral soepel over het hele toerengebied.
Hoe zou dat kunnen?De curves zijn mooi, maar het topvermogen (148,5pk aan de motor) is wel wat laag. Normaal hebben ze zo'n 15pk meer.
Is dit niet het vermogen aan t wiel gemeten.??De curves zijn mooi, maar het topvermogen (148,5pk aan de motor) is wel wat laag. Normaal hebben ze zo'n 15pk meer.
Ja aan het wielIs dit niet het vermogen aan t wiel gemeten.??
Heeft pas 14000 gelopen. De tuner heeft heel tuning programma afgelopen. Was best lang bezig en staat nu op ieder gaspositie en toerental optimaal. Hoe zou die 15 pk erbij kunnen? Misschien heeft tie met de rem erop gereden? Afgesteld met DB KillersInjectie modellen hebben ietsje minder dan de carb modellen, maar dit is nog een hele respectabele waarde hoor., na 15 jaar.
Nee, de eerste injectiemodellen (1999-2000) hebben op papier hetzelfde vermogen als de carbies, namelijk 164 krukas pk's.Injectie modellen hebben ietsje minder dan de carb modellen, maar dit is nog een hele respectabele waarde hoor., na 15 jaar.
Dat staat niet in de vermogenscurve, daar staat echt engine HP.Is dit niet het vermogen aan t wiel gemeten.??
Hmmm ik ook. Kan het morgen ff navragen. Wat het belangrijkste is , is er wel alles eruit gehaald? Met normaal verbruik natuurlijk....Ik zie wel engine rpm..
Ik hoop het. Vragen is weten natuurlijk. En ik dacht dat de rekensom van van achterwiel naar krukas 1.12 is.als dat zo is kom je op 165. Krukas. Maar ik ben een leek en vaar om de kennis van anderen..hij vertelde wel dat de software die ze gebruiken heel erg ik to date wordt gehouden . Die 130 komt goed overeen mijn de standaard gemeten waarde.Ga er maar vanuit dat dit het vermogen op het wiel is, iig heel netjes.
Als ze een bank gebruikten met de 'slimme software' die laat dan ook het weinig accuraat vermogen aan de krukas zien. Ik heb jaren met een Bosch dynobank gewerkt(Bosch tune up te Venlo) die deze mogelijkheid had en altijd beide waardes werden daar aangegeven.
M'n eigen BB had indertijd zonder er wat aangedaan te hebben 130 pk op het wiel, en inderdaad bij wat aandacht was er nog winst te behalen.
Kijk aan, liep me wat blind te staren op de zwarte kaft.Bij mijn weten zijn dat de Amerikaanse versies, die met die donkere kaften.. De de originele WPHB van Honda in de EU uit die tijd Rood/blauw.. (tegenwoordig rood/wit)
Bedankt, ben echt op zoek naar papieren versie.Misshien heb je hier wat aan?