- Onderwerp starter
- #476
Ik kijk naar een ander speeltje erbijIs er verder nog iets leuks te melden mannen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kijk naar een ander speeltje erbijIs er verder nog iets leuks te melden mannen?
En net een weekendje Eiffel met 30+ en 1 op 18 a 19
Ja ik ben alweer een tijdje terug van de 500 euro challenge en was met vanalles en nog wat druk behalve de motor voor die challenge af te krijgen.
Gelukkig kon ik met de Blackbird meerijden.
geen olie verbruik.
bandendruk van 2.9 naar 2.6 bar
1 ochtend wou hij slecht starten omdat ik de choke niet lang genoeg had gebruikt,korter dan 10 seconde...
compleet betrouwbaar dus, starten lopen, misschien staat er wel ergens zanussi op sommige onderdelen
En net een weekendje Eiffel met 30+ en 1 op 18 a 19
Ok doe mij ff een linkje waar ik het volgende kan huren:
2005 GSX-R 1000
2008 Honda CBR1000RR
2010 BMW S1000RR
MV Agusta F4 750
MV Agusta F4 312R
Volgens mij was het een serieuze vraag van 02thered, en ik weet het antwoord dus helaas ook niet waar je heen moet voor een wat ouder model. Je kan wel een nieuwe S1000RR huren (kan dat?), maar die stuurt volgens de media toch weer heel anders dan de eerste generatie. De huidige Gixxer is ook niet te vergelijken en dat geldt zo'n beetje voor alles.[/quote
yep, was gewoon een vraag. Ik zou namelijk heel graag een keer een 1000cc twin willen rijden puur om te kijken of dat gedrag mij ligt.
Komt vast wel een keer, ik wacht rustig af
nog nieuws?? hmm, daarnet aangehouden terwijl ik op mn motor zat te whatsappen omdat ze een preek wilden geven over het stickertje en omdat ze wilde checken of ik wel zwaar mocht rijden -_-
irritant..
Jawel, ik heb mijn nieuwe voorvorkcartridges binnen.Is er verder nog iets leuks te melden mannen?
ik zal nooit en te nimmer een zelfde motor kopen als opvolger van de vorige.
je gaat er vaak alleen in bouwjaar en km stand op vooruit.
volgende zal een dikke naked zijn, of als budget het toelaat een k1300s.
Ik weet niet as het goed rjd waarom niet.ik zal nooit en te nimmer een zelfde motor kopen als opvolger van de vorige.
je gaat er vaak alleen in bouwjaar en km stand op vooruit.
volgende zal een dikke naked zijn, of als budget het toelaat een k1300s
maar ik wil wel altijd een ritje maken als ik iets koop, ook al is het maar 5 minuten, gewoon even schakelen sturen remmen, als kan eventjes 160km aantikken, eventjes handen los op een recht stuk.
zodat je gebreken kan ondekken en of de fiets wel iets voor je is qua rijden.
tot nu toe liet ik ze altijd het rijbewijs aan me geven, en ik schrijf kenteken op van het voertuig waar ze in komen, en zeg erbij dat schade rijden ook kopen is voor vraagprijs.
vermogen is verslavend inderdaad.Ik vind dat vermogen heerlijk. men zegt dat 90pk genoeg is voor iedere motor. Zou goed kunnen, maar ik vind die 143 achterwiel PK's en dik koppel geweldig. De snelweg op vanuit stilstand in 4 seconden naar de 100 en invoegen maar, briljant. (Ik zeg 4 seconden, maar heb t nooit exact geteld. Wel dat je iig binnen de 4 sec op de 100 zit).
Ik kijk naar een ander speeltje erbij
Eem Yamaha xt660x erbijDat maakt me nieuwsgierig. Waar zit je aan te denken?
Ik weet niet als het goed rijd waarom niet.
al zit ik soms ook wle te denken aan een twee pitter.
een er6 f of zo.
ja heeft veeeeeeeel minder vermogen en zo aan de andere kant de 1100 kun je in Nederland ook niet zonder gevaar voor rijbewijs uitmelken.
Zolang hij het nog doet blijft hij
Klopt, andere supermoto na veel problemen verkocht maar het jeukt me toch wel weerMachtig, funbike!
Hij blijf nog zag net dat ik een maand korter word ingezet dan gepland ( uitzendkracht)Gelukkig nog thuiswonend dus geld en ruimte voor 4 motoren