Honda CBR1100XX Super Blackbird

RRon

MF veteraan
21 nov 2005
7.486
0
Almere
Ik heb iets anders op het oog en kijk of er interesse is voor een hele complete en fijne motor waar nog vele plezier kilometers mee kan worden gereden!!







Voor meer info zie ≥ Motoren - Marktplaats.nl

Als iemand een mooie Fireblade, R1 of GSXR wil ruilen van 2001 en/of jonger met weinig kilometers dan heb ik daar wel oren naar. Natuurlijk betaal ik iets bij! ;)
 
Laatst bewerkt:
worde de dempers ook los verkocht :+ ??
mijn oom rijd ook blackbird en die heb wel intresse in pijpjes *O*
 
Staat in advertentie op marktplaats, ik verkoop ze eventueel los wanneer ik de motor standaard verkoop, dus zonder de opties! 8-)
 
Deze geweldige machine is klaar voor veel motorrij plezier. Met slechts 64000 kilometer is hij ingereden maar nog lange niet uitgereden!!

Niemand geinteresseerd, doe eens een goed bod en misschien komen we er uit!! *D
 
Reden van verkoop is dat ik iets sportievers wil, dus als je een mooie schadevrije Fireblade, R1 of GSXR750/1000 van 2001 of jonger hebt dan lees ik dat graag!! :}
Ik heb wat centjes gespaard maar geen jackpot gewonnen dus.............. ;)
 
Schopje!

Hij wordt morgen even uitgelaten, maar nog steeds beschikbaar! ;)
 
Ey, en dat terwijl je pazzo's er net op zitten :? -O-
Zou je niet eerst een leuke vervanging voor die yamama van je vrouwtje regelen??? ;)
bescheiden schopje voor deze mooie motor :)
 
Misschien dat de Thunderace volgend jaar aan de beurt is maar ik eerst! ;)
 
Hij is er nog en mag wel!

Prijs is aangepast en compleet zonder koffers mag hij weg voor 4500 euri!!

Als je hem liever zonder de Pazzo's en sportuitlaten wilt maar met de orginele spullen mag hij voor 4250 weg!

Doe er je voordeel mee!!
 
Hey Zwarte XX,

Ik heb eventueel een mooie Fireblade uit 1996.
Kleur grijs, wit paars/oranje.Kmstand 47.000
Ovale Bos Carbon demper en een yetstraem ruit.
Altijd perfekt onderhouden.
Zit ook achterlicht in met geintegreerde knipperlichten.
Ik merk het wel als je interesse hebt.

Groeten :] ;)
 
Leuk dat je aan mij denkt maar ik zoek iets jongers en met minder kilometers. Model 2002 vind ik erg mooi met max. 20.000 km. op de teller. Daar heb ik wel wat centjes voor over!! ;)
 
Hij is er nog en mag wel!

Prijs is aangepast en compleet zonder koffers mag hij weg voor 4500 euri!!

Als je hem liever zonder de Pazzo's en sportuitlaten wilt maar met de orginele spullen mag hij voor 4250 weg!

Doe er je voordeel mee!!


TIJDENS MEIVAKANTIE VOOR 4500 EURI INCLUSIEF 3 DELIGE GIVI KOFFERSET + WINGRACK2!!!!
 
Welk bouwjaar? en is de distubutie keting al vervangen?
Kennis van me is opzoek .
rijd zelf ook BB :] super fiets :}
Komt toch nog aardig de bocht om voor een tour/sport fiets
Bodem speling is beetje krapjes oke .maar super op de snelweg.
 
De motor is van 1996. Distributie ketting?? Bedoel jij de aandrijf ketting soms, die is ongeveer 12.000 km geleden vervangen samen met beide tandwielen.
Ik ben zelf niet al te technisch maar distributie zit er dacht ik niet in, zie ik ook nergens in het instruktieboekje staan!!??
Al het onderhoud is reeds gedaan en de weinige BB kwaaltjes zijn ook al vervangen, zoals spanningsregelaar en nokkenaskettingspanner!
Voor meer info kan je mij bellen! :}
 
De motor is van 1996. Distributie ketting?? Bedoel jij de aandrijf ketting soms, die is ongeveer 12.000 km geleden vervangen samen met beide tandwielen.
Ik ben zelf niet al te technisch maar distributie zit er dacht ik niet in, zie ik ook nergens in het instruktieboekje staan!!??
Al het onderhoud is reeds gedaan en de weinige BB kwaaltjes zijn ook al vervangen, zoals spanningsregelaar en nokkenaskettingspanner!
Voor meer info kan je mij bellen! :}

Oke sorry :+ ik bedoelde ook de nokkenasketting dient rond de 65.000 ook vervangen te worden vandaar. Klink verders wel oke

Ik heb het hem in iedergeval vandaag ff doorgemailt.
en zou wel horen of ie intressen heeft .
 
Oke sorry :+ ik bedoelde ook de nokkenasketting dient rond de 65.000 ook vervangen te worden vandaar. Klink verders wel oke

Ik heb het hem in iedergeval vandaag ff doorgemailt.
en zou wel horen of ie intressen heeft .
Ik ken heel veel BB's en heb nog nooit meegemaakt dat de nokkenasketting preventief vervangen is. Alleen als je te lang met een slechte nokkenaskettingspanner doorrijd is het wel noodzakelijk (en dat hoor je vroeg genoeg).
 
Ook ik heb er nog nooit van gehoord en ook instructie boekje zegt er niets over! :?
 
Ik ken heel veel BB's en heb nog nooit meegemaakt dat de nokkenasketting preventief vervangen is. Alleen als je te lang met een slechte nokkenaskettingspanner doorrijd is het wel noodzakelijk (en dat hoor je vroeg genoeg).

Hmm dan probeert me dealer me te neppen :? denk ik.
Hij verteld dat bij de volgende beurt van me eigen BB de distrubutie gedaan moest worden.
Maar wie weet bedoelt ie alleen de spanner.
Heb zo'n 57.000 op de klok alleen me kopeling rammelt wat als ie koud is .
verder nooit niks aan gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan