Honda cbr125

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mooi geluid :Y In het echt klinkt het waarschijnlijk nog zwaarder.

Een open uitlaat is waarschijnlijk de beste en leukste aanpassing voor een cbr125. Het geluid die er dan uitkomt in vergelijking met een standaard uitlaat is echt super.

Ik weet nog toen ik voor de eerste keer met m'n open uitlaat reed dat ik echt dacht dat ik ieder moment langs de kant kon worden gezet vanwege het lawaai :9 De eerste keer dat ik er mee reed, zat ik opeens achter een zwaantje en ben direct de eerste de beste straat ingeslaan :)

Hoeveel heb je nu betaald, en is het een volledige lijn of enkel demper?
 
Laatst bewerkt:
hmm

als ik nie zo lui en druk was, zou ik ook best wel da spatbordje wille eliminere, maar moto staa nog onder garantie, dus weet ik nie of da wel slim is om et deraf te doen
 
Mooi geluid :Y In het echt klinkt het waarschijnlijk nog zwaarder.

Een open uitlaat is waarschijnlijk de beste en leukste aanpassing voor een cbr125. Het geluid die er dan uitkomt in vergelijking met een standaard uitlaat is echt super.

Ik weet nog toen ik voor de eerste keer met m'n open uitlaat reed dat ik echt dacht dat ik ieder moment langs de kant kon worden gezet vanwege het lawaai :9 De eerste keer dat ik er mee reed, zat ik opeens achter een zwaantje en ben direct de eerste de beste straat ingeslaan :)

Hoeveel heb je nu betaald, en is het een volledige lijn of enkel demper?

yep int echt lekker zwaar, het mooiste geluid is op het einde.
das tamelijk realistisch maar je voelt de grond lekker daveren *D
En hij maakt ook lekkere plofjes bij terugdraaien...
juist geen 400 euri's voor volledige uitlaat!

greetings

*oja, daarnet naar het vuurwerk in duinbergen(belgië) gaan kijken
dus terug mooi wat kilometerkes gemaakt he :]
 
Laatst bewerkt:

Wel uw beeld uitzetten he !!!

Klinkt goe hoor!! Maar waarom doen jullie zo voorzichtig met dat ding . :? ...... gewoon bandenwarmers af en gas open trekken. 5500rpm is niks :N . Ik wil weten hoe dat ding klinkt bij 12000rpm. :Y

gr. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Wel uw beeld uitzetten he !!!

Klinkt goe hoor!! Maar waarom doen jullie zo voorzichtig met dat ding . :? ...... gewoon bandenwarmers af en gas open trekken. 5500rpm is niks :N . Ik wil weten hoe dat ding klinkt bij 12000rpm. :Y

gr. 8-)

Beeld uitzetten? nu ben ik effe nie mee :?

als ik rondrijd gaat die meestal tot de 9 a 10.000 toeren soms wat meer.
maar in ralanti zo zitten doorgeven zal niet echt zo gezond zijn denk ik.
nuja zijn wel heel kloeke moteurkes natuurlijk maar wil hem goed verzorgen ;)

weet iemand als je de cbr125 nog moet bijregelen na het plaatsen van die uitlaat en zoja, wat kan je dan veranderen?
 
Beeld uitzetten? nu ben ik effe nie mee :?

als ik rondrijd gaat die meestal tot de 9 a 10.000 toeren soms wat meer.
maar in ralanti zo zitten doorgeven zal niet echt zo gezond zijn denk ik.
nuja zijn wel heel kloeke moteurkes natuurlijk maar wil hem goed verzorgen ;)

weet iemand als je de cbr125 nog moet bijregelen na het plaatsen van die uitlaat en zoja, wat kan je dan veranderen?
een k&n filter, geeft grotere lucht door en dan met open uitlaat voel je dat wel een beetje, maar niet denken dat je nu ineens 5pk meer hebt he!
 
Waar zit de luchtfilter juist? zou da kunnen onder de tank en is da veel werk om die kappen eraf te doen?
is die giannelli een open uitlaat of bedoel je zonder de db-killer?
 
Met behulp van de aanwijzingen van drommy heb ik dan ook m'n spatbord eraf gezaagd :)

Pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er super uit (vind ik O-) )

En staan die aanwijzingen hier ergens, zoja, waar? Ik ben al een tijdje aant denken hoe ik het nu precies het beste kan doen, dus alle tips zijn welkom.

Zo wil ik het inderdaad hebben, 't is very naajz, Aaaj laajk :+
 
Waar zit de luchtfilter juist? zou da kunnen onder de tank en is da veel werk om die kappen eraf te doen?
is die giannelli een open uitlaat of bedoel je zonder de db-killer?
ja jouw gianelle is een open uitlaat, en idd die zit onder de tank wel geteld 4 vijzen lossen en 2 darmen lossen en de tank kan er af
 
vandaag efkes 500km gebold met gloin :]
prachtige wegen gedaan, spijtig van het drukke toerisme verkeer B|
maarja twas een leuke dag :Y
 
En staan die aanwijzingen hier ergens, zoja, waar? Ik ben al een tijdje aant denken hoe ik het nu precies het beste kan doen, dus alle tips zijn welkom.

Zo wil ik het inderdaad hebben, 't is very naajz, Aaaj laajk :+
gewoon spatbord er af halen en de zaag er in zetten is niet moeilijk hoor, juist proper werken is moeilijk :+
 
gewoon spatbord er af halen en de zaag er in zetten is niet moeilijk hoor, juist proper werken is moeilijk :+

Heb jij misschien je plastic-kont eraf gehaald of gewoon zo gezaagd. 't Is maar, ik heb wat schrik om mijn mooie repsol kontje te beschadige :X
 
Heb jij misschien je plastic-kont eraf gehaald of gewoon zo gezaagd. 't Is maar, ik heb wat schrik om mijn mooie repsol kontje te beschadige :X
ik hem men kont er volledig afgehaald en dan mooi op de werkbank er af gezaagt, anders kan je niet zo proper werken vind ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan