Honda cbr125

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff reageren:

- Veel toeren draaien in vrijloop is idd niet zo gezond (blijkbaar). Dat komt omdat ie dan onbelast is en dat is niet goed voor de lagers etc.

- Voor spatbord af te zagen, heb ik gewoon de achterkant ( plus achterlicht ) er af gehaald. Dan kan je met een figuurzaagje mooi alles zo dicht mogelijk langs de rand afzagen en dan afschuren. Ik heb wel m'n spatbord niet in één geheel kunnen afzagen, maar stukje per stukje. Je pinkers moet je ook losvijzen, je moet ze niet doorknippen. Dan ook die paar vijzen losvijzen voor dat stuk van je kentekenplaatverlichting en dat eraf halen. Dat ijzer die onder je spatbord zit heb ik gebruikt om m'n plaat op vast te maken en m'n pinkers.

Op een gegeven moment zal het eruitzien als een slagveld :) (bij mij was dat toch zo) maar alles is weer mooi in elkaar te krijgen.

Ook zo'n Dremel doet wonderen bij het schuren. Een gewone vijl kan natuurlijk ook.

Zelf heb ik ook dat kleine stukje die voor je vering zit eraf gedaan omdat je dan de vering meer ziet.

- @ Mexion; ik denk dat die rit 300 km was want in het begin heb ik getankt en op het einde weer vol getankt.

- Ik heb vroeger eens een filmpje gemaakt met het geluid van een open uitlaat dus voor diegenen die het nog niet zouden gezien hebben:

http://users.fulladsl.be/spb15704/Thunder.wmv

- Ik heb de foto's doorgestuurd naar mexion, zelf heb ik niet veel webruimte meer over om foto's te plaatsen.

grtz
 
Zo te zien heeft mijn ideetje wel een hoop succes he :)
Het was gewoon een kwestie van durven he 8-)
En als je hem ooit moest verkopen lijm je het spatbord weer aanelkaar he.

Geef toe, zonder spatbord is hij toch veel mooier he :Y
 
Zo te zien heeft mijn ideetje wel een hoop succes he :)
Het was gewoon een kwestie van durven he 8-)
En als je hem ooit moest verkopen lijm je het spatbord weer aanelkaar he.

Geef toe, zonder spatbord is hij toch veel mooier he :Y

Het heeft idd succes :Y

Maar dat spatbord zal ik niet meer in elkaar krijgen, dat ligt in 20 stukjes in de vuilbak ;)
 
ff reageren:

- Veel toeren draaien in vrijloop is idd niet zo gezond (blijkbaar). Dat komt omdat ie dan onbelast is en dat is niet goed voor de lagers etc.

- Voor spatbord af te zagen, heb ik gewoon de achterkant ( plus achterlicht ) er af gehaald. Dan kan je met een figuurzaagje mooi alles zo dicht mogelijk langs de rand afzagen en dan afschuren. Ik heb wel m'n spatbord niet in één geheel kunnen afzagen, maar stukje per stukje. Je pinkers moet je ook losvijzen, je moet ze niet doorknippen. Dan ook die paar vijzen losvijzen voor dat stuk van je kentekenplaatverlichting en dat eraf halen. Dat ijzer die onder je spatbord zit heb ik gebruikt om m'n plaat op vast te maken en m'n pinkers.

Op een gegeven moment zal het eruitzien als een slagveld :) (bij mij was dat toch zo) maar alles is weer mooi in elkaar te krijgen.

Ook zo'n Dremel doet wonderen bij het schuren. Een gewone vijl kan natuurlijk ook.

Zelf heb ik ook dat kleine stukje die voor je vering zit eraf gedaan omdat je dan de vering meer ziet.

- @ Mexion; ik denk dat die rit 300 km was want in het begin heb ik getankt en op het einde weer vol getankt.

- Ik heb vroeger eens een filmpje gemaakt met het geluid van een open uitlaat dus voor diegenen die het nog niet zouden gezien hebben:

http://users.fulladsl.be/spb15704/Thunder.wmv

- Ik heb de foto's doorgestuurd naar mexion, zelf heb ik niet veel webruimte meer over om foto's te plaatsen.

grtz
+ 200 km heen en terug van aalst naar de zee ;)
 
de foto's *O*



ikke aan het posen _O-
66owhsl.jpg

63jwcw0.jpg


een motorfreaks fotoshoot wanne be 8-)
4t6kimc.jpg

54mvmfl.jpg

4q3rs6v.jpg


het mooie uitzicht :Y en je kon de britse kust zien :Y
5xfx0g6.jpg

67hhv0j.jpg

5yivqmw.jpg

4v7994y.jpg


gloin aan het posen
4unl6ph.jpg


de eind bestemming: BOULOGNE *O*
6gb4va8.jpg

6b8vz0z.jpg





niet op mijn kontje letten VAN MIJNE MOTO HE!!!
kmoet er nog een mooie beugel voor maken / kopen nu hangt het maar vast met spanbandjes, om voorlopig mee te rijden :]
 
Laatst bewerkt:
we zitten over de 2500 posts in dit topic *O*
normaal zouden we naar deeltje 2 moeten gaan :Y

anders stel ik voor dat ik een 2de deeltje maak met in de begin post iedereen zijn foto van zen cbr met zijn nickname bij en pimping die je er al hebt aan gedaan?

tis maar een voorstel
 
we zitten over de 2500 posts in dit topic *O*
normaal zouden we naar deeltje 2 moeten gaan :Y

anders stel ik voor dat ik een 2de deeltje maak met in de begin post iedereen zijn foto van zen cbr met zijn nickname bij en pimping die je er al hebt aan gedaan?

tis maar een voorstel

You have my vote :)
 
Voor mij mag je deze foto gebruiken in deel 2 (hij staat op bikepics voor de link):

specs: kleinere spiegels, kleinere pinkers, HRC tankpad, Thunder uitlaat, spatbord eraf.

bikepics-1003473-full.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan