ff reageren:
- Veel toeren draaien in vrijloop is idd niet zo gezond (blijkbaar). Dat komt omdat ie dan onbelast is en dat is niet goed voor de lagers etc.
- Voor spatbord af te zagen, heb ik gewoon de achterkant ( plus achterlicht ) er af gehaald. Dan kan je met een figuurzaagje mooi alles zo dicht mogelijk langs de rand afzagen en dan afschuren. Ik heb wel m'n spatbord niet in één geheel kunnen afzagen, maar stukje per stukje. Je pinkers moet je ook losvijzen, je moet ze niet doorknippen. Dan ook die paar vijzen losvijzen voor dat stuk van je kentekenplaatverlichting en dat eraf halen. Dat ijzer die onder je spatbord zit heb ik gebruikt om m'n plaat op vast te maken en m'n pinkers.
Op een gegeven moment zal het eruitzien als een slagveld (bij mij was dat toch zo) maar alles is weer mooi in elkaar te krijgen.
Ook zo'n Dremel doet wonderen bij het schuren. Een gewone vijl kan natuurlijk ook.
Zelf heb ik ook dat kleine stukje die voor je vering zit eraf gedaan omdat je dan de vering meer ziet.
- @ Mexion; ik denk dat die rit 300 km was want in het begin heb ik getankt en op het einde weer vol getankt.
- Ik heb vroeger eens een filmpje gemaakt met het geluid van een open uitlaat dus voor diegenen die het nog niet zouden gezien hebben:
http://users.fulladsl.be/spb15704/Thunder.wmv
- Ik heb de foto's doorgestuurd naar mexion, zelf heb ik niet veel webruimte meer over om foto's te plaatsen.
grtz
- Veel toeren draaien in vrijloop is idd niet zo gezond (blijkbaar). Dat komt omdat ie dan onbelast is en dat is niet goed voor de lagers etc.
- Voor spatbord af te zagen, heb ik gewoon de achterkant ( plus achterlicht ) er af gehaald. Dan kan je met een figuurzaagje mooi alles zo dicht mogelijk langs de rand afzagen en dan afschuren. Ik heb wel m'n spatbord niet in één geheel kunnen afzagen, maar stukje per stukje. Je pinkers moet je ook losvijzen, je moet ze niet doorknippen. Dan ook die paar vijzen losvijzen voor dat stuk van je kentekenplaatverlichting en dat eraf halen. Dat ijzer die onder je spatbord zit heb ik gebruikt om m'n plaat op vast te maken en m'n pinkers.
Op een gegeven moment zal het eruitzien als een slagveld (bij mij was dat toch zo) maar alles is weer mooi in elkaar te krijgen.
Ook zo'n Dremel doet wonderen bij het schuren. Een gewone vijl kan natuurlijk ook.
Zelf heb ik ook dat kleine stukje die voor je vering zit eraf gedaan omdat je dan de vering meer ziet.
- @ Mexion; ik denk dat die rit 300 km was want in het begin heb ik getankt en op het einde weer vol getankt.
- Ik heb vroeger eens een filmpje gemaakt met het geluid van een open uitlaat dus voor diegenen die het nog niet zouden gezien hebben:
http://users.fulladsl.be/spb15704/Thunder.wmv
- Ik heb de foto's doorgestuurd naar mexion, zelf heb ik niet veel webruimte meer over om foto's te plaatsen.
grtz