Honda CBR125R

FNaRK

Shut up and play your guitar !
31 dec 2021
351
674
Delft
Zo, rustig onderdeel van het forum. Neem aan dat er een zeer beperkt aantal 125CC rijders actief zijn hier.
In ieder geval, mijn dochter, net 18 geworden, heeft besloten dat ze ook motor gaat rijden en heeft geen zin om te wachten. Dus is ze veroordeeld tot de 125CC klasse.
Vorige week een Honda CBR125R uit 2017 kunnen aanschaffen, die staat al klaar voor haar (examen begin febr.)
Is er heel misschien iemand die de boekjes van deze machine heeft (MY2017)
 
Ik denk op marktplaats heb je wel boekjes. Ook kun je op internet wel wat vinden en downloaden. Leuk dat ze gaat motorijden . Zelf heb ik ook nog een cbr 125
 
Zou je denken dat op Internet wel wat te vinden is, maar het is mij nog niet gelukt voor dit specifieke bouwjaar. Gelukkig is het allemaal niet zo ingewikkeld en komen we er wel uit :]
 
Zo, rustig onderdeel van het forum. Neem aan dat er een zeer beperkt aantal 125CC rijders actief zijn hier.
In ieder geval, mijn dochter, net 18 geworden, heeft besloten dat ze ook motor gaat rijden en heeft geen zin om te wachten. Dus is ze veroordeeld tot de 125CC klasse.
Vorige week een Honda CBR125R uit 2017 kunnen aanschaffen, die staat al klaar voor haar (examen begin febr.)
Is er heel misschien iemand die de boekjes van deze machine heeft (MY2017)
Contact opnemen met een Honda dealer, en vragen of ze er 1 kunnen bestellen,of misschien hebben ze er nog 1 liggen.
 
Broem.jpeg
 
@FNaRK hier heb je 'm van de CBR150, In principe zelfde motor, alleen iets grotere cilinder.
Bovenaan staat een knop om 'm te downloaden. Dan heb jij of je dochter in elk geval iets te lezen. En als je een fysieke handleiding wil hebben kan je of even de Honda dealer bellen of even op eBay kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan