Honda CBR600 F2

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsz

Die hard MF'er
22 jul 2008
390
0
nijmegen
Bij deze te koop mijn leuke CBR600 F2 uit 1991 met 42xxxkm op de klok. 100pk

De reden van verkoop is dat ik ivm mijn studie/werk veel in Nijmegen en Rotterdam ben en een motor dan niet handig is.


De motor is technisch in perfecte staat op de volgende 2 puntjes na:

Remlicht schakelaar voor is defect (deze is versleten, heb hem al open gemaakt en de contacten opgeschuurd wat hielp waardoor ik 1 week weer vooruit kan, maar nu zijn ze echt op)
Achterband is op. voor zonnige dagen perfect maar wettelijk te weinig profiel.

Verder is het tijd om olie te verversen (heb nu 6000km gedaan met de olie)

6000km geleden heeft die ook een grote beurt gehad en is er overal nieuwe olie/remvloeistof/koelvloeistof in gegaan van het merk Castrol. Nieuwe bougies..
De remblokken/schijven/ketting(wielen) zijn in zeer goede staat. De motor staat op 2x 6000km oude Michelin Pilot Power 2ct en de voorband is dus zgan.

HIJ VERBRUIKT GEEN OLIE!!! Verder heeft deze cbr geen last van het bekende NAKS probleem.
Ook heeft de vorige eigenaar (collega waar ik stage liep) de spannings regelaar al vervangen door 1 van een honda goldwing.
Ook heb ik de voorvork keerringen vervangen met nieuwe castrol vork olie.
Is een zeer leuke fiets om alles op te leren, en boven de 7000rpm wil die goed vooruit!

Optie’s:

Voor stalen remleidingen
Duoseatcover
Uitlaat steun van rvs
Natuurlijk ook met duo stepjes die niet op de foto’s staan en ORIGINELE demper krijg je er bij voor als je naar duitsland gaat.
SPES carbon demper. zorgt voor een erg leuk en zwaar geluid!

Foto’s zijn gemaakt in de winter maar hij is nog net zo.
Te bekijken/berijden in loppersum (prov. groningen)
Vr. Pr. 1500,-

img0552wm.jpg


img0550qx.jpg


img0551t.jpg


img0553d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beste LArsz,

Leuke bike.
hoe geschikt is deze voor een beginnende rijder? ik zoek een moto waar ik niet te ver voorover zit, maar een CBR is toch meer sport? ik ben zelf 1,87 en heb me nog niet richting dit model georienteerd. Meer richting fazer of VFR.

Groet,
Jochurt
 
Hè joghurt! Dit is juist een motor voor de beginner.. Heb zelf ook nog maar net 10000 gereden.(op deze 6000) En dit is echt een leuke motor om het op te leren, en wanneer je wat hoger in toeren gaat kun je ook lekker sportief rijden! Zelf ben ik net zo lang als jou en vind dat je niet ver naar voren zit. (de r1 van me broer zit je echt ver naar voren) heb zelf ook nooit last gehad van mijn polsen/knieën. Zitten/rijden mag altijd trouwens!

Gr. Lars
 
Laatst bewerkt:
Leuke bike, ik heb misschien nog wel wat liggen voor de remlichtschakelaar. Heb voorrem en schakelaars voor achterrem nog liggen dus mocht je die willen vervangen..
 
Leuke bike, ik heb misschien nog wel wat liggen voor de remlichtschakelaar. Heb voorrem en schakelaars voor achterrem nog liggen dus mocht je die willen vervangen..

dankje! ga hem eerst zo proberen te verkopen, anders hoor je wel van me!
 
Mooie bike voor een nette prijs....

Ken wel iemand die geïnteresseerd is, maar die moet eerst nog ff het roze pasje halen, kan nog een paar weken duren :/

Kan je ook niet veel mee, dan maar ff een kick ;)
 
Laatst bewerkt:
Beste LArsz,

Leuke bike.
hoe geschikt is deze voor een beginnende rijder? ik zoek een moto waar ik niet te ver voorover zit, maar een CBR is toch meer sport? ik ben zelf 1,87 en heb me nog niet richting dit model georienteerd. Meer richting fazer of VFR.

Groet,
Jochurt

Ik heb ook een CBR F2 ik rij er 15.000km per jaar. Ik ben zelf 1.89m lang, en vind het een fijne fiets voor zowel woonwerk , tour of sportief rijden. Ik heb geen moment spijt gehad van de aankoop van mijn CBR.
 
huidige km stand: 41xxx

mooi weer vandaag dus ga er weer wat vliegen op rijden!
 
als jij er genoeg voor geeft wel ;) maar verkoop hem in eerste instantie mee met de motor.
 
I like! Examen is aangevraagd. Als hij er dan nog is dan hoor je van me.
Kan ik het laatste stukje van het seizoen misschien nog wat sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan