Honda CBR600F 1993 PC25

Knot

MF veteraan
6 aug 2003
1.423
16
Te koop aangeboden, mijn zwart/grijze Honda CBR600F

- bouwjaar 1993
- kilometerstand 43.000km
- ferodo ds2500 remblokken
- Bridgestone BT014 banden
- Marshall endurance racing einddemper (originele is aanwezig)
- dealeronderhouden (Goedhart Motoren Bodegraven)
- vering/demping af laten stellen bij Hyperpro Werkendam
- rekeningen en boekjes heb ik allemaal nog

Recent de koppeling laten vervangen en grote servicebeurt uit laten voeren.

Heb de motor in september 2001 gekocht van een ANWB'er. Ik had reeds een aantal motoren bekeken, maar deze sprong er gewoon echt als beste uit. Motorblokje klok en klinkt nogsteeds als een zonnetje. Heb de motor gebruikt naast mn leaseauto voor zomerritjes, slechts 1x in de regen gereden omdat ik anders mn VRO1 dag had moeten missen. Zelf een dikke 10.000km gereden in 5 jaar, verder altijd netjes warmgereden (water EN olie), oliepeil in de gaten gehouden, ketting na elke paar ritjes gesmeerd met vast vet.

Verkoop mn eerste motor omdat ik een Fireblade (954 of 1000RR) wil gaan rijden.

Vraagprijs : € 2650
Email : knot@planet.nl

cbr600f_laag_640.jpg


cbr600f_voor_640.jpg


cbr600f_achter_640.jpg


cbr600f_demper_640.jpg


Heb de vraagprijs verlaagd naar € 2650 omdat ik toch wel graag die 954 Fireblade aan wil schaffen. Prijs is uiteraard een vraagprijs, ligt aan de koper hoeveel speling erin zit... dames pak je voordeel :)
 
Laatst bewerkt:
Heb er 100 euro afgehaald.. 2750 lijkt me wel een redelijke vraagprijs voor een PC25 in goede staat, altijd binnen in de garage gestaan, niet in de regen gereden, beurtjes netjes bij de dealer laten uitvoeren en nieuwe koppeling laten plaatsen toch?

Moet eigenlijk wel een meid op gaan rijden of dat roze eraf halen voor t mooi :)
 
NICE :} , behalve dat roze dan :9
Tsja, het was mn eerste motor 5 jaar geleden en een kleine 10000 nlg was toen veel geld voor me. Had 10x liever deze 100pk sterke vergevingsgezinde cbr600f dan een andere fiets... roze heb ik voor lief genomen, anders had het een zwart/grijs/rode amerikaanse uitvoering geworden met mijlenteller.

Maargoed, hoop dat ik er een leuke dame een plezier mee kan doen als beginnersfiets.
 
Waarom in hemelsnaam een dame? Is er iets mis als een kerel hierop rijdt dan?

Leuke fiets overigens, good luck met de verkoop!!
 
Waarom in hemelsnaam een dame? Is er iets mis als een kerel hierop rijdt dan?

Leuke fiets overigens, good luck met de verkoop!!

Is maar een geintje joh, ik heb er toch ook 5 jaar met plezier op gereden! Hoop dat ie in juli/augustus nog verkocht gaat worden, kan ik zwaarder rijden, neem nu toch wel veel stukken volgas met deze 600, geeft aan dat er wel iets meer achter de hendel mag zitten.
 
volgas?? :X :X :X

Nog net een paar jaar te vroeg voor mij,(ben nog heel gelukkig met mijn ouwe Goofje) vind hem wel rete-gaaf (jaaaaaa, door die kleuren ja :P )

je gaat me toch niet vertellen dat je constant over de 250 rijdt??
 
Nah, 250 op de teller heb ik wel eens gehaald, moet je erg lang plat hoor, maar bedoel voluit bochten uitaccelereren, wil soms gewoon meer vermogen aan het wiel hebben dus dan toch maar aan de Fireblade meteen.
 
Dan komt mn Fireblade er voorlopig nog niet... t blijft geen feest ;)
 
mmm dit is eigenlijk precies wat ik zoek voor mijn vriendin.

alleen de prijs is een beetje te hoog. wel jammer want hij ziet er goed uit :Y
 
Wat dacht je dan, dat ze voor 2000 weg gingen? Misschien eentje met krassen, roest en niet dealer onderhouden... blijft Honda he ;)

Wat is je max R-Vvirus?
 
Laatst bewerkt:
Zoiets zoek ik! Leuk fietsje

Als ik zaterdag slaag
Kom ik volgende week graag bieden als dat mag *O*

Zaterdag komen er mensen kijken, dus misschien is ie weg.. maar in iedergeval succes met afrijden!
 
Schopje... zaterdag kijkers en wat belangstelling per mail nu.... zou mooi zijn als ik m dit weekend kan verkopen. Eventueel kan ik nog een beetje omlaag met de prijs.

Wie pakt zijn/haar kans?
 
Waarschijnlijk wordt de motor woensdag opgehaald... kopen is kopen maar hij is pas weg als ie niet meer in de garage staat natuurlijk.

Ben wel wat onder mn prijs gaan zitten maar dan gaat er wel een meid op rijden en dat wilde ik ook graag...

Nu nog iemand die info heeft over jonkertrading en dan snel een 954 blade ophalen.
 
Vanochtend opgehaald, hoop dat ze nog veel lol aan de fiets gaat beleven. Het is haar eerste motor en de kleuren staan haar beter dan mij.

Standaarddempertje, middenbokkie en nieuwe remblokken erbij gegeven, rekeningen, instructieboekje, en veel plezier ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan