Honda CBR600F 1997 zwart/grijs/zilver onderdelen

BaTTLaX005

Rookie
12 sep 2007
16
0
Utrecht
Hallo,

Ik heb een cbr600f uit 97 staan met schade aan de voorkant en kappen

Alles behalve de voorvork zij- en voorkappen is te koop!

zoals ruit, voor-en achterverlichting, stuur, originele uitlaat, zadel, tank (deukje) achterkappen, verlichting, achterbrug, velgen, z.g.a.n bridgestone battlax banden etc etc

Evt. los nog een bijna nieuwe Leovince sbk slip-on pijp te koop (carbon) gereserveerd

Dus vraag maar raak naar wat u nodig heeft en over een prijs worden we het wel eens

begin maar met een bod

Groeten,

G.W. Miltenburg

leovince sbk verkocht
ruit verkocht

NB de foto gaat om een voorbeeld dit is niet mijn motor ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Heb intresse in de leo - wat is je vraagprijs/db-killer aanwezig/km mee gereden? Misschien ook wat foto's?

Ik hoor het graag!

Groeten,

Jap (info@jaspertuinema.nl)
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Heb intresse in de leo - wat is je vraagprijs/db-killer aanwezig/km mee gereden? Misschien ook wat foto's?

Ik hoor het graag!

Groeten,

Jap (info@jaspertuinema.nl)

Zal morgen wat detailfoto's maken dan weet je inderdaad waar we over praten.. Demper is echt gloednieuw om te zien. Nieuwprijs was rond de 400 en heeft er ongeveer 1000 km ondergezeten, db-killer zoek ik morgen ook ff op... dus laten we zeggen 150 euro.. morgen zie je de foto's
 
Hey Battlax005,

Bedankt voor de snelle reactie! Met 150 euro ga ik akkoord en wil ik um graag (onder voorbehoud van fotos) reserveren ! Laten we voor de afhandeling even contacten via email/msn (jappie_@hotmail.com).

Alvast bedankt,

Groeten,

Jap
 
Laatst bewerkt:
heb je het kapje wat als het ware op je achterlicht zit ook nog?

het is een afdekkapje voor de bedrading van je verlichting zeg maar. weet niet hoe dit kapje genoemd word, dus vandaar deze tactische omschrijving.

hier zitten de twee rubbers aan vast die je beugel beschermen achterop.
 
heb je het kapje wat als het ware op je achterlicht zit ook nog?

het is een afdekkapje voor de bedrading van je verlichting zeg maar. weet niet hoe dit kapje genoemd word, dus vandaar deze tactische omschrijving.

hier zitten de twee rubbers aan vast die je beugel beschermen achterop.

Bedoel je het kapje waar ook een honda sticker op zit, de achterkant zeg maar, boven het achterlicht? dat is als het goed is onbeschadigd, ik zal morgen overal foto's van maken en eens goed bekijken, wat heb je er voor over?
 
mr B., voorspatbord nog heel.? heb wel interesse. evt kuipframe[als die nog recht is] en tellerset. [km aanduiding]
 
mr B., voorspatbord nog heel.? heb wel interesse. evt kuipframe[als die nog recht is] en tellerset. [km aanduiding]

voorspatbord, weet ik niet zeker of die geen schade opgelopen heeft :P zal ik morgen foto's van maken, kuipframe, bedoel je daarmee het zwarte frame boven de cockpit waar de voorkant aan vast zit incl ruit etc, dat is als het goed is nog recht, kom ik morgen op terug via een pmtje ofzo? van de tellerset is de printplaat gescheurd dus de teller zal het waarschijnlijk niet meer doen
 
Verschilt de dynamo deksel van de PC31 met die van de PC35... Moet K even foto's zien. Ik ben namelijk op zoek naar een onbeschadigde dynamo-deksel.
 
Verschilt de dynamo deksel van de PC31 met die van de PC35... Moet K even foto's zien. Ik ben namelijk op zoek naar een onbeschadigde dynamo-deksel.

Als ik zo even google dan lijken ze hetzelfde, maar ik zal je morgen een foto sturen van mijn exemplaar :+
 
voorspatbord, weet ik niet zeker of die geen schade opgelopen heeft :P zal ik morgen foto's van maken, kuipframe, bedoel je daarmee het zwarte frame boven de cockpit waar de voorkant aan vast zit incl ruit etc, dat is als het goed is nog recht, kom ik morgen op terug via een pmtje ofzo? van de tellerset is de printplaat gescheurd dus de teller zal het waarschijnlijk niet meer doen

kuipframe - die bedoel ik,ja - blijft dus kuipframe en evt voorspatbord over.
wacht op verder info
thnx

.
 
Bedoel je het kapje waar ook een honda sticker op zit, de achterkant zeg maar, boven het achterlicht? dat is als het goed is onbeschadigd, ik zal morgen overal foto's van maken en eens goed bekijken, wat heb je er voor over?

juist dat kapje bedoel ik...

bij mij is het gescheurd op 2 plaatsen dus kan wel een nieuwe gebruiken. wat wil je ervoor hebben. mail me anders even je foto van dat kapje, jorgdiepens@hotmail.com
 
Hallo,

Ik heb een cbr600f uit 97 staan met schade aan de voorkant en kappen

Alles behalve de voorvork zij- en voorkappen is te koop!

zoals ruit, voor-en achterverlichting, stuur, originele uitlaat, zadel, tank (deukje) achterkappen, verlichting, achterbrug, velgen, z.g.a.n bridgestone battlax banden etc etc

Dus vraag maar raak naar wat u nodig heeft en over een prijs worden we het wel eens

begin maar met een bod

Groeten,

G.W. Miltenburg

Leovince sbk verkocht
ruit verkocht



NB de foto gaat om een voorbeeld dit is niet mijn motor ;) [afbeelding]
 
Terug
Bovenaan Onderaan