honda CBR600F 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

kriske

Die hard MF'er
30 jan 2003
874
18
Nederland
Na 5 jaar neem ik afscheid van mijn Cbr600f bj2000.
Banden zijn in goede staat.
Deze zomer zijn de kleppen gesteld, remblokken vervangen, olie,( motul 10w40 half synthetisch) oliefilter, luchtfilter.
Gas- en koppelingskabels gesmeerd. Caburatoren zijn synchroon gesteld.
Remvloeistof is vervangen en balhoofdlagers zijn vervangen.
Ketting is nog in goede staat. Rijdt en stuurt heel vlot.
Laser demper . Toen ik de motor kocht zaten er wat krassen op de kuipen , heb alles laten herspuiten maar dit is jammer genoeg niet zo netjes gedaan zoals ik verwacht had. Staat 35kw op kenteken.
Vraagprijs 1700 euro










 
Waarom zitten de stickers er niet op, die er orgineel ophoren.
 
IMG_9257.jpeg
IMG_9259.jpeg
IMG_9258.jpeg
IMG_9260.jpeg
IMG_9262.jpeg


Deze motor heb ik deze winter omgebouwd voor circuit, is nu voorzien van nieuwe Wilbers schokdemper, Wilbers voorvork veren, nieuwe voorvorkdichtingen, nieuwe glijbussen in voorvork en voorvork olie.
Nieuwe brembo remschijven vooraan, nieuwe trw/lucas gesinterde remblokken
is nu ook voorzien van stalen remleidingen , radiale rempomp, race slip-ons, opklapbare koppelingshendel.
Nieuwe brandstoffilter , oliefilter en luchtfilter.
Is voorzien van twee nieuwe banden, dunlop gp racers D212.
Kettingwielverhouding is aangepast.
Een doorzichtig windscreen.
Bos demper met db killer , E keurmerk
Alle originele onderdelen zijn er bij.
Maar door familiale omstandigheden ben ik genoodzaakt om de motorfiets te verkopen.
Heb er nog een tweede set velgen met remschijven bij.
Verstelbare voetsteunen.
vraagprijs 2200 euro
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1467150Bekijk bijlage 1467153Bekijk bijlage 1467152Bekijk bijlage 1467154Bekijk bijlage 1467156

Deze motor heb ik deze winter omgebouwd voor circuit, is nu voorzien van nieuwe Wilbers schokdemper, Wilbers voorvork veren, nieuwe voorvorkdichtingen, nieuwe glijbussen in voorvork en voorvork olie.
Nieuwe brembo remschijven vooraan, nieuwe trw/lucas gesinterde remblokken
is nu ook voorzien van stalen remleidingen , radiale rempomp, race slip-ons, opklapbare koppelingshendel.
Nieuwe brandstoffilter , oliefilter en luchtfilter.
Is voorzien van twee nieuwe banden, dunlop gp racers D212.
Kettingwielverhouding is aangepast.
Een doorzichtig windscreen.
Bos demper met db killer , E keurmerk
Alle originele onderdelen zijn er bij.
Maar door familiale omstandigheden ben ik genoodzaakt om de motorfiets te verkopen.
Heb er nog een tweede set velgen met remschijven bij.
Verstelbare voetsteunen.
vraagprijs 2200 euro
Huh?
Eerst is de moto niet verkocht voor een vraagprijs van 1300 euro en nu 2200 euro?
Waarom is dat?

ps. als motoren zo erg in waarde stijgen na een jaar te koop staan, moet ik ook eens overwegen de boel vast te koop te zetten.
en dan volgend jaar maar nog eens zien...
 
Was de bedoeling om op circuit te gaan rijden ( maar gaat door familiale omstandigheden niet door), nieuwe schokdemper, voorvork gereviseerd en veren vervangen, brembo remschijven, radiale rempomp, raceclipons, race voetsteunen, stalen remleidingen, nieuwe remblokken, nieuwe banden, enz.
Dan loopt de prijs flink op ,eerst inderdaad 1300euro maar zit nu meer dan meer dan 900 euro extra's op.( schokdemper en remschijven zijn al meer dan 900euro)
De moto kan zo ook de weg op.
 
Jammer...zie hem nu pas en de prijs van € 1.300,- sprak me wel aan mits het spuitwerk niet te belabberd is maar helaas nu dus € 2.200,--O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan