Honda CBR600F

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rich@rd

Die hard MF'er
29 apr 2003
595
7
Het gaat dus om een:
Honda CBR600F
Bouwjaar: 1995
Km.stand: ca. 46000

Recentelijk zijn er de volgende werkzaamheden aan verricht:

Uitgevoerd door Arie Molenaar Motors te IJsselstein. Rekening aanwezig

* Kleine beurt.
* Banden v. en a. vervangen

Uitgevoerd door JVP Hightech Motorproducts in Waardenburg. Rekening aanwezig

* Carburateurs gereinigd en afgesteld.
* Balhoofd lager vervangen

Dit alles is gebeurt in 2009, daarna ongeveer 1500 km mee gereden...

* Accu is 2 weken geleden vervangen.

Motor is verkocht
 
Laatst bewerkt:
full
 
gouda komt goed uit! Dat is nog geen 30min rijden met het koekblik!!
Ik heb 12mei mijn AVD, hoop dat die er dan nog staat! Als ik m'n AVD heb gehaald laat ik het u weten, dan maken we wel een afspraak voor een proefritje!

Mvg Joost
 
hadden ze in 1995 niet al de luchtinlaten aan de voorkant onder de koplamp? ;)

Succes met de verkoop :), mooie motor ;)

edit: zie net @ RDW dat hij wel idd voor het eerst op de weg is toegelaten vanaf 1995, dus dat klopt, maar vind het wel raar dat dit deze motor nog het oudere model voorkuip heeft.
 
Laatst bewerkt:
hadden ze in 1995 niet al de luchtinlaten aan de voorkant onder de koplamp? ;)

Succes met de verkoop :), mooie motor ;)

edit: zie net @ RDW dat hij wel idd voor het eerst op de weg is toegelaten vanaf 1995, dus dat klopt, maar vind het wel raar dat dit deze motor nog het oudere model voorkuip heeft.


dit zal een overjarig model zijn,is volgens mij van 1994.
 
gouda komt goed uit! Dat is nog geen 30min rijden met het koekblik!!
Ik heb 12mei mijn AVD, hoop dat die er dan nog staat! Als ik m'n AVD heb gehaald laat ik het u weten, dan maken we wel een afspraak voor een proefritje!

Mvg Joost

Wie weet staat ie er dan nog.
succes met je AVD.

Mail dan wel naar het adres wat in de eerste post staat.
 
hadden ze in 1995 niet al de luchtinlaten aan de voorkant onder de koplamp? ;)

Succes met de verkoop :), mooie motor ;)

edit: zie net @ RDW dat hij wel idd voor het eerst op de weg is toegelaten vanaf 1995, dus dat klopt, maar vind het wel raar dat dit deze motor nog het oudere model voorkuip heeft.

dit zal een overjarig model zijn,is volgens mij van 1994.


Ik heb alleen neergezet wat me collega mij verteld heeft maar neem aan dat ie zelf wel weet welk bj de motor is.
 
Dit model is inderdaad in 1994 ingevoerd. Aangezien het bouwjaar nu 1995 is, is deze dus pas in 1995 op de weg gekomen. Klopt dus allemaal netjes!

Maakt de motor er niet minder mooi om, ziet er goed uit hoor!
 
Laatst bewerkt:
Dit model is inderdaad in 1994 ingevoerd. Aangezien het bouwjaar nu 1995 is, is deze dus pas in 1995 op de weg gekomen. Klopt dus allemaal netjes!

Maakt de motor er niet minder mooi om, ziet er goed uit hoor!
Dat klopt niet, dan is hij 95 op kenteken gekomen. Bouwjaar en op kenteken gezet is een groot verschil!

Kikkie voor deze bike iig :)
 
Ik heb morgen mijn rijbewijsje (effe langswippen op stadhuis) en zou weleens een blik willen werpen op deze motor: Kom zelf vanuit Rotterdam.

Zou het tof vinden als je even een mailtje kan sturen naar miaened @ gmail [.] com voor verdere details en je (mobiele) nummer graag? :)
 
Ik heb morgen mijn rijbewijsje (effe langswippen op stadhuis) en zou weleens een blik willen werpen op deze motor: Kom zelf vanuit Rotterdam.

Zou het tof vinden als je even een mailtje kan sturen naar miaened @ gmail [.] com voor verdere details en je (mobiele) nummer graag? :)

ik heb alleen de adv voor hem erop gezet,zie eerste post.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt niet, dan is hij 95 op kenteken gekomen. Bouwjaar en op kenteken gezet is een groot verschil!

Kikkie voor deze bike iig :)


Dat zeg ik juist! Overjarig model maar zodra hij op kenteken komt, wordt dat vaak gezien als bouwjaar.

Maar goed, boeit verder ook niet, mooie motor voor een mooie prijs!

Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan