Honda CBR600f2/f3 in onderdelen

Peter_v86

Die hard MF'er
26 mei 2008
331
6
Ede (Gelderland)
Zie dit topic voor de achtergrond van de verkoop:
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...project-Honda-CBR600f2-met-f3-kuipwerk-1.html

De motor gaat dus in onderdelen in de verkoop, ik heb een lijst gemaakt met richtprijzen erbij. Ik zal vast wat vergeten zijn dus zoek je iets wat niet op de lijst staat, laat het me weten. Hieronder de lijst, gespecificeerd per model:

PC25:
- Koplamp 34,99 €
- bediening knipperlichten 12,50 €

PC31:
- binnenkuipdeel onder 9,99 €
- Koplamp 34,99 € (zit 1 dolle schroef in)
- Kuipruit 14,99 €
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel je clipons overnemen (PC25)! Misschien ook nog wel (gedeeltelijk) iets van kuipdelen maar laat ik je nog weten. Heb je trouwens ook nog een rem/schakelset? (r)
 
Ideaal ja! Is bij een maat van me, die zit anti-kraak in het gebouw van een middelbare school. Heb dus mooi het handenarbeidlokaal gereserveerd ;)
 
Peter,

Zo te zien zit er ook nog een goeie remhendel met spanner op??? Te koop?
Zo ja hoeveel?
 
Misschien heb ik interesse in het motorblok als dat er nog is. Ik kom uit Zwijndrecht, waar is het blok evt. op te halen?
 
ik heb schuivertje gemaakt dus heb misschien wel interesse in wat onderdelen.
ook mijn kentekenbewijs is ingevorderd -O- schade expert komt deze week dus daar is ff het wachten op.

verkoop je benzine tank ook los? en voor hoeveel?
wielset en uitlaat heb ik misschien ook wel interesse in...
 
Eeeeeeeen up! Heb ook een aantal onderdelen op marktplaats gezet met foto's, die zijn door te klikken. Graag wel via mf reageren, is het natuurlijk ook wat goedkoper ;)
 
In wat voor staat zijn die uitlaatbochten van de pc31? Bij de mijne is er een bocht helaas zo lek als een mandje, derest is ook behoorlijk aan het roesten. -O-
 
De uitlaatbochten zijn van een PC25 (verschilt geloof ik niet van een PC31), die zijn gewoon in goede staat. Uiteraard zien ze er niet als nieuw uit maar ze zijn zeker niet doorgerot of veroest. Als je interesse hebt kun je wel een keer komen kijken of het wat is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan