honda cbr600f3 gejat Leeuwarden

bengrootde93

Die hard MF'er
18 nov 2013
462
38
leeuwarden
als iemand mijn motor ziet rijden of ziet staan zou, je het even willen melden? kenteken is MX-21-LT heeft ongeveer 40000 op de teller staan. heeft een bos sportuitlaat, en heeft een led achterlicht. hij is namelijk gestolen, waarschijnlijk tussen 09:00 en 09:30 vanuit de garage van appartementencomplex de bleek. in leeuwarden. als je dit leest, en je voor mij hoopt dat de tweede motor die van mij gejat is wel teruggevonden word: zou je dit bericht dan willen delen, om de kansen te vergroten? alvast bedankt!
full
 
Balen ben, we kijken voor je uit!

Helaas ook behoorlijk dichtbij mijn woning. Bij mij hebben ze toen gepoogt in te breken in mijn stalling. Scharnieren losgewrikt, en de deur geprobeert te forceren. Wat niet gelukt is door dievenklauwen.
 
GESTOLEN in Leeuwarden; Van Student uit garage onder appartementencomplex Bleek tussen 09.00u - 09.30u vrijdagmorgen
Honda CBR 600F3 Kenteken :MX-21-LT /40.000km/ Bos-sportuitlaat /LED-achterlicht.
Deel dit bericht a.u.b

ongeveer een minuut geleden

Heb ff een bericht gemaakt op mijn Facebookpagina incl. foto off course ;)
 
Laatst bewerkt:
Echt kut ;)

Ik ben helaas begin december ook voor de 2e keer bestolen van mijn motor dus ik weet hoe kut het voelt. Had je hem wel tegen diefstal verzekerd?
 
'honda cbr600f3 gejat' > 'honda cbr600f3 gejat Leeuwarden'


In overzicht gezet.

Sterkte!
 
bedankt voor de steun iedereen! ook bedankt voor het delen in social media etc.

Echt kut ;)

Ik ben helaas begin december ook voor de 2e keer bestolen van mijn motor dus ik weet hoe kut het voelt. Had je hem wel tegen diefstal verzekerd?

ja echt klote precies een jaar later... nee knmv verzekerd geen motoren ouder dan 15 jaar tegen diefstal :((((

Hoe hebben ze em in zo korte tijd mee kunnen nemen? geen cameras in de buurt? (bij tankstations bv)

Geen idee, ik wacht nog op bericht van de huisbaas wat betreft de camera's en de glazenwassers die op moment van de diefstal aan het werk waren voor de ingang
 
Precies een jaar later |( B| :(

Zal me ogen open houden onderweg,

Heb je ook al op t industrie terrein gekeken?

Bij de Makro, en dat vreetschuurtje daar :?
 
Geen idee, ik wacht nog op bericht van de huisbaas wat betreft de camera's en de glazenwassers die op moment van de diefstal aan het werk waren voor de ingang



Stel je daar niet té veel van voor.
Begrijp me niet verkeerd, maar de meeste mensen houden zich enkel bezig met hetgeen hen opgedragen is.
Ik heb het hier meegemaakt dat er bouwvakkers met een renovatie bezig waren. Er lag een zwangere mevrouw op de stoep voor haar woning, er werd gewoon doorgewerkt; "Ach, zolang ze ons niet in de weg ligt.."

Krom voorbeeld, maar het zegt wel alles over de mentaliteit van sommige mensen.
 
bedankt allemaal, de motor was niet verzekerd tegen diefstal(te oud) en zal dus eerst ook niet motor kunnen rijden. maar de politie wil ook niet echt meewerken.

op de dag van diefstal bleef de politie 3 uur volhouden dat ze zouden komen, maar uiteindelijk kwamen ze toch niet opdagen.... aan de telefoon vertelde zo'n vrouw dat ze heel erg boos was dat dat kon gebeuren(3 uur wachten) maar hij als als vermist opgegeven volgens haar. nou heeft de politie mijn vader vandaag verteld(die heeft aangifte voor mij gedaan) dat dat toch niet zo was dus heeft ie al die tijd niet als gestolen bij de politie bekend gestaan...... dus de eerste paar dagen( waar de kans het grootst is dat ie gevonden wordt) heeft ie gewoon niet als vermist bekend gestaan...
 
Laatst bewerkt:
Wat verrot zeg, hoe had je m op slot staan? Kunnen we misschien iets van leren, of juist niet. Mijn fiets moet op straat in de kou staan, maar is gelukkig niet zo waardevol.
 
ik had m in een afgesloten garage op schijfremslot. ik help het je hopen. maar ze hebben erg veel moeite voor mijn motor gedaan, en mijn motor is/was ook niet echt super waardevol, maarja in leeuwarden is er op het moment sws een vlaag van inbraken en diefstal etc..
 
Terug
Bovenaan Onderaan