Honda CBR600F4 Zwart 2000

Sijmen

MF'er
20 jan 2004
206
0
Honda CBR600F4 uit het jaar 2000 uitgevoerd in de kleur zwart met bijna 52000 kilometers op de klok.

Begin september ga ik studeren en heb ik geen geld meer om mijn motor te onderhouden. De afgelopen twee jaar heb ik met volle teugen genoten van deze fijne tweewieler. Door weer en wind, door berg en dal was geen afstand ons te groot. Hij heeft dan ook alle weersomstandheden mogen ervaren(dus ook pekel, dat is voornamelijk te zien aan de voorvork waar de verf op sommige plekken weg is).

Deze motor heb ik uit Duitsland geimporteerd op 16 juni 2004. Sindsdien is hij altijd in onderhoudt geweest bij SR service in 's-Gravezande, zij hebben ook het alarm ingebouwd. Ik heb het een en ander, uit artistieke overwegingen aan deze motor vervangen, zoals:
Gecertificeerd Spyball Alarm
Braking Wave remschijven
Rizoma designer spiegels
Kleine knipperlichten
Mat zwarte glasfiber hugger

Het enige fashionstatement die de vorige eigenaar kon maken was de zwarte kuipruit :)

linkerzijaanzichthe6.jpg

schuinrechterzijaanzichtkn5.jpg

remschijvenvoorwielny8.jpg

remschijfachterwielxy6.jpg


dashboardme1.jpg

vooraanzichtdk8.jpg
linkerspiegeljd8.jpg


Door al dat rijden zijn er de nodige dingen versleten en beschadigt. Waaronder deze sticker:
beschadigdestickerdu5.jpg

Er staat een grote onderhoudsbeurt voor de deur waarbij de volgende zaken aan de order moeten komen:
Kleppen stellen
Distributie ketting, spanner en geleide plaat
Nieuwe voorband

Mede daardoor is de prijs zo laag: 4500,- En wat krijg je dan allemaal voor die prijs? Onder andere de twee dingen die ik nog wilde gaan vervangen:

RVS Remleidingen voor en achter
rvsremleidingenrg3.jpg

AC Converter kap
acconverterkapxy8.jpg

Maar ook een Oxford Sports tanktas:
tanktasvergroothd8.jpg
tanktasnormaalpz1.jpg

Een Oxford Sports Tailpack:
tailpackvergrootpt0.jpg
tailpacknormaaled7.jpg

Twee kettingen en een schijfremslot
kettingende7.jpg

Een set sleutels voor het losdraaien van de achter-as
sleutelsop0.jpg

Een heus calamiteiten vest!
verzamelinglu5.jpg

En een nieuwe spuitbus Castrol kettingspray

Ik wil de volgende eigenaar alle plezier wensen met deze motor, hij heeft mij elke kilometer met volle overtuiging gedragen(en dat zijn er wat :) ), ik mag dan ook beweren dat hij van zijn eigenaar houdt :p
 
ZX7, You've got mail.

Even ter info: de tassen zijn niet te koop, tenzij de koper van mijn motor ze niet wil hebben.
 
De prijs is zo laag omdat er veel moet gebeuren. Het hele blok moet uit elkaar om de distributie ketting, spanner en geleideplaat te vervangen, dat is geen goedkoop karwei.
 
*kick*

Wat ik vergeten ben te melden, deze motor zal ook van jou houden *O*


:9
 
*kick*

Nu deze motor verkocht wordt en ik geen nieuwe aanschaf, heb ik ook niets meer aan de motorhoes die nu over de motor heen zit.

Dus.....die krijg je er ook bij!
 
Best leuk?

Die is veelste laag man!

Ketting +spanner venieuwen koste mij ongeveer €390,-
(Geleider slijt praktisch niet, soort kevlar)

zie hieronder mijn rekening:

(Afbeelding)

Ik oet er ook eerdaags aan maar dan laat ik mn kop ook flowen maar dan ben ongeveer hetzelfde kwijt.. Doe het lekker zelf is veel leuker en goedkoper...

Iig als je nog een leuke motor zoekt en sleutelen niet erg vind....

Neem deze :+
 
Mag ik je braking waves voor een mooi prijsje over nemen, zet je mijn ouwe op de jouwe en verhoog je de prijs met €500 want 4500 is echt te laag
 
De prijs is te laag? Dat is nieuw voor me. Ik heb verscheidene motoren op inet gezien voor een iets hogere prijs. Met het onderhoudt dat moet gebeuren wilde een motorboer hem overnemen voor 2500,- Dat is een absurde prijs, 3500 vondt hij voor een particulier een redelijke schatting. Daar ben ik het ook niet mee eens, maar goed.
 
vorig jaar wilde ik mijn 99er inruilen bij dealer wilde er 2300 voor geven (scheurtje in kuip en versleten remmen) maar denk toch dat meer dan 4500 wat overdreven is, zou natuurlijk mooi zijn.
 
Ah ik zie t, dan kan je je oude erop zetten en mij jou waves verkopen, ook geen probleem O-)
 
Nope, hij staat ook op speurders, ikwileenmotor.nl, motormarkt, motoroccasion, 2dehands, poe, dat zijn ze geloof ik nog niet allemaal. Tot nu toe nog geen telefoontje gehad, maar goed, nog 3 weken voordat de eerste rekening van school komt :X

Om de woorden van McHammer te gebruiken:"Let's pray" :P O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan