Sijmen
MF'er
- 20 jan 2004
- 206
- 0
Honda CBR600F4 uit het jaar 2000 uitgevoerd in de kleur zwart met bijna 52000 kilometers op de klok.
Begin september ga ik studeren en heb ik geen geld meer om mijn motor te onderhouden. De afgelopen twee jaar heb ik met volle teugen genoten van deze fijne tweewieler. Door weer en wind, door berg en dal was geen afstand ons te groot. Hij heeft dan ook alle weersomstandheden mogen ervaren(dus ook pekel, dat is voornamelijk te zien aan de voorvork waar de verf op sommige plekken weg is).
Deze motor heb ik uit Duitsland geimporteerd op 16 juni 2004. Sindsdien is hij altijd in onderhoudt geweest bij SR service in 's-Gravezande, zij hebben ook het alarm ingebouwd. Ik heb het een en ander, uit artistieke overwegingen aan deze motor vervangen, zoals:
Gecertificeerd Spyball Alarm
Braking Wave remschijven
Rizoma designer spiegels
Kleine knipperlichten
Mat zwarte glasfiber hugger
Het enige fashionstatement die de vorige eigenaar kon maken was de zwarte kuipruit
Door al dat rijden zijn er de nodige dingen versleten en beschadigt. Waaronder deze sticker:
Er staat een grote onderhoudsbeurt voor de deur waarbij de volgende zaken aan de order moeten komen:
Kleppen stellen
Distributie ketting, spanner en geleide plaat
Nieuwe voorband
Mede daardoor is de prijs zo laag: 4500,- En wat krijg je dan allemaal voor die prijs? Onder andere de twee dingen die ik nog wilde gaan vervangen:
RVS Remleidingen voor en achter
AC Converter kap
Maar ook een Oxford Sports tanktas:
Een Oxford Sports Tailpack:
Twee kettingen en een schijfremslot
Een set sleutels voor het losdraaien van de achter-as
Een heus calamiteiten vest!
En een nieuwe spuitbus Castrol kettingspray
Ik wil de volgende eigenaar alle plezier wensen met deze motor, hij heeft mij elke kilometer met volle overtuiging gedragen(en dat zijn er wat ), ik mag dan ook beweren dat hij van zijn eigenaar houdt :p
Begin september ga ik studeren en heb ik geen geld meer om mijn motor te onderhouden. De afgelopen twee jaar heb ik met volle teugen genoten van deze fijne tweewieler. Door weer en wind, door berg en dal was geen afstand ons te groot. Hij heeft dan ook alle weersomstandheden mogen ervaren(dus ook pekel, dat is voornamelijk te zien aan de voorvork waar de verf op sommige plekken weg is).
Deze motor heb ik uit Duitsland geimporteerd op 16 juni 2004. Sindsdien is hij altijd in onderhoudt geweest bij SR service in 's-Gravezande, zij hebben ook het alarm ingebouwd. Ik heb het een en ander, uit artistieke overwegingen aan deze motor vervangen, zoals:
Gecertificeerd Spyball Alarm
Braking Wave remschijven
Rizoma designer spiegels
Kleine knipperlichten
Mat zwarte glasfiber hugger
Het enige fashionstatement die de vorige eigenaar kon maken was de zwarte kuipruit
Door al dat rijden zijn er de nodige dingen versleten en beschadigt. Waaronder deze sticker:
Er staat een grote onderhoudsbeurt voor de deur waarbij de volgende zaken aan de order moeten komen:
Kleppen stellen
Distributie ketting, spanner en geleide plaat
Nieuwe voorband
Mede daardoor is de prijs zo laag: 4500,- En wat krijg je dan allemaal voor die prijs? Onder andere de twee dingen die ik nog wilde gaan vervangen:
RVS Remleidingen voor en achter
AC Converter kap
Maar ook een Oxford Sports tanktas:
Een Oxford Sports Tailpack:
Twee kettingen en een schijfremslot
Een set sleutels voor het losdraaien van de achter-as
Een heus calamiteiten vest!
En een nieuwe spuitbus Castrol kettingspray
Ik wil de volgende eigenaar alle plezier wensen met deze motor, hij heeft mij elke kilometer met volle overtuiging gedragen(en dat zijn er wat ), ik mag dan ook beweren dat hij van zijn eigenaar houdt :p