Honda CBR600RR/1000RR herfstmeeting oktober 2006

Gaan de Belgen het vinden?

  • Nee

    Stemmen: 17 44,7%
  • Ja

    Stemmen: 4 10,5%
  • Als ze een mes meenemen om de bochten af te snijden

    Stemmen: 2 5,3%
  • Die vinden nog geen olifant als ze er voor staan

    Stemmen: 2 5,3%
  • Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen

    Stemmen: 3 7,9%
  • Als ze de gaten in de weg in België overleven wel

    Stemmen: 3 7,9%
  • Ze rijden regelrecht naar Molenaar

    Stemmen: 1 2,6%
  • Wat zijn Belgen?

    Stemmen: 6 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    38

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam
lekzicht.jpg



Het wordt weer eens tijd een topic te openen om vast te gaan stellen wanneer we voor 't laatst dit mooie motorjaar de Honda CBR600RR en CBR1000RR modellen bij elkaar gaan brengen. Ik stel de volgende data voor: zaterdag 21 of 28 oktober 2006. Ik ben iemand die nooit zo ver van te voren hoeft te weten wanneer we gaan of niet. Ik stel daarom voor dat we VOORLOPIG de meeting vaststellen op de 21e. Mocht het nou echt pestpleuresweer zijn, dan verschuiven we de boel naar de 28e of desnoods naar begin november. De pol sluit in de nacht van zaterdag 30 september op zondag 1 oktober om 0.00uur.

Om het geheel zo centraal mogelijk te houden, rekening te houden met onze Belgische medemens, gezien de lokatie (mooie dijkwegen), de parkeergelegenheid en de mogelijkheid binnen dan wel buiten te zitten om een drankje te nuttigen dan wel iets te eten, stel ik de ontmoetingsplek wederom vast bij Restaurant Lekzicht te Schoonhoven.


schoonhoven-ijsselstein.JPG



Restaurant Lekzicht
Plaats: Schoonhoven
Tijd: 13.00uur

Ik stel voor, als 't weer het toelaat, om rond een uur of 15.00 gezamelijk naar Molenaar te IJsselstein te rijden alwaar we nog een bakkie koffie kunnen nemen, vergapen aan motoren en misschien wat inkopen kunnen doen.


De voorspellingen voor de komende dagen:

mdmidden.gif



Wie komen er allemaal:

600RR (16st):
- UPP-Racing
- Digger
- CBR600RR Tim
- cbrrrtje
- WollieWonka
- steady
- w@llie
- Rifhster (o.v.b. of hij vrij heeft als hij ontslagen is :+ )
- 600RR-Niels
- amsterdammertje
- junior600rr
- Petje46 (met de auto :z ) :+
- 600RR-Niels
- speeddevil
- soup
- zeppy
-

1000RR (20st):
- Onewheel
- Lem
- MaRRioBald
- Katoh 74
- yohammer
- Pieterrrr
- Nosmo King
- Bladerummer + stoffer (SVtje)
- Red69
- Jeronimerel + chick (R6je)
- MarkH
- Hannus gaat hanussen in een Saab :z
- Yihaaa
- rosco + maat (1000RR)
- White Power
- MarkH
- Arafat
- Mugello
- Brander
- VUKaDUK
-


Mag ik uw attentie vragen voor het volgende:

Wil iedereen die geen 600RR of 1000RR heeft zijn motor/auto op de daar voor bestemde plek parkeren a.u.b. zodat we geen mislukte foto's krijgen e.d.:

parkerenonbevoegden.JPG


De 'organisatie' dankt u voor uw medewerking.
 
Laatst bewerkt:
Goed initiatief penis :Y :Y :Y

Ik ben erbij, MITS ik met Delphine op vakantie ga....

Maar so far so good, alle weekeinden staan NU nog open 8-) 8-)

Gezwellie *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
14e zal 't niet worden hoor ;) Vind ik toch te vroeg en aangezien ik 't topic beheer... }) :+

Heb 't alleen in de lijst gezet om jullie 't gevoel te geven dat jullie nog wat te kiezen hebben :+
_O- _O-
We vinden jou ook wel aardig hoor! We hebben toch iemand nodig die de topics opent dus zoek jij maar een mooie datum uit :P
 
Heb op 21 okt gestemt,zover ik weet heb ik niks enzou ik dan gewoon kunnen.
Maar het is onder voorbehoud :)
 
Kan me voorstellen met jou volle agenda :P
Hij heeft waarschijnlijk dan z'n 30.000km beurt, dus hij moet geld besparen, maar Assen is te ver om te rijden :+

Moet effe zuinig doen met me centen,een kaartje kostal aardig wat plus 3 keer tanken ongeveer.Dus ik ga nie :N
Mss volgend jaar weer,maar dit jaar komt ook de 24000 beurt eraan en denk binnen kort ook een nieuw achterbandje.
 
Kan me voorstellen met jou volle agenda :P


Niet vol,maar je weet maar nooit wat er tussen komt.
Mss kom ik wel een rijk mokkel tegenen die neemt me mee naar boegaramanga in ohawaia om de rest van me leven te rentenieren op haar centen enzo :+


(zal wel nooit gebeuren vrees ik :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan