Honda CBR600rr 2003 550 km

Rotjoch

MF veteraan
6 jan 2006
1.906
0
Heino
Hierbij wil ik mijn Honda CBR 600RR uit 2003 aanbieden

Ik verkoop de motor omdat ik toe ben aan wat anders en ik weer een twin wil.
De motor heb ik van cbrtim gekocht ook hier van het forum. en ik ben volgens mij de 3e eigenaar.

Er zit een nieuw blok in omdat het afgelopen jaar m'n blok is 'vastgelopen'
er is een zuiger gaan kantelen en toen heeft hij alle olie eruit gegooid.

(dit komt vaker voor bij het 2003 model) en daarom heb ik ervoor gekozen om een nieuw blok te kopen. (dit blok komt bij Ten Kate vandaan) en het is dus geen gereviseerd blok of een blok uit een schadefiets !!

ondertussen heb ik er ongeveer 550 km mee gereden. en ik heb voor de winter de olie en oliefilter vervangen (motul olie)

vanavond maak ik even foto's en dan komen de extra accesoires er ook bij te staan.
het is verder gewoon een nette motor met een bijzondere kleurstelling.
hij heeft wel enkele lichte gebruikerskrasjes maar dit zijn dingen waar ik mij totaal niet aan stoor maar het toch even wil melden.

de prijs is 6100,-
en er gaat niks meer vanaf !!

het nieuwe blok heeft al flink geld gekost en er zitten nog redelijk wat accesoires op de motor. en als ik kijk naar het aanbod van de andere cbrs is dit helemaal geen gekke prijs
 
Foto's gaan vanavond niks meer worden

extra accesoires:
- Leovinci SBK open alluminium Demper
- Goodridge stalen remleidingen
- Zilvergrijze rimstriping
- Ermax DB smoke ruitje
- Honda Seatcowl
- Ten Kate kentekenplaathouder
- Ten Kate onderkuipbestickering
- VFX Programeerbaar achterlicht unit met geintegreerde knipperlichten
- Titanium diabolo's
- Witte numberboards op achterkant
- kleine LED knippers voor
- Onderkuip matzwart
- Philips VisionPlus H7 lights
- HRC remvloeistofslangetje
- Remdrukschakelaar voor remlicht
- Ariete haakse ventielen zwart
- BMC sport luchtfilter
 
ja zat jij dat ding niet bij iedereen aan te bieden?

maar als ik zie wat ze nog vragen voor RR's van dit bouwjaar met 20 000 op teller e.d.
dat zit ook nog veel rond de 5500 en 5800

en dan heb ik 550 km op teller :)
 
Is de versnellingsbak ook vervangen?
welke km stand staat er op de teller?

Ben zelf aan' t kijken voor een 600rr, maar je prijs is erg fors. De kosten van het nieuwe blok kun je moeilijk bij de volgende eigenaar neerleggen, die heeft het per slot van rekening niet gemold ;)

Maar proberen kan natuulijk altijd, ik hou het topic wel in de gaten :)
 
Is de versnellingsbak ook vervangen?
welke km stand staat er op de teller?

Ben zelf aan' t kijken voor een 600rr, maar je prijs is erg fors. De kosten van het nieuwe blok kun je moeilijk bij de volgende eigenaar neerleggen, die heeft het per slot van rekening niet gemold ;)

Maar proberen kan natuulijk altijd, ik hou het topic wel in de gaten :)

Ja ook de versnellingsbak (echt het hele blok is nieuw)

de kosten van het nieuwe blok bij de volgende eigenaar neerleggen is ook lekker kort door bocht.. :) en blok van een schadefiets kost al 1200 en dan heeft zo'n ding nog kilometers gemaakt ook.. en dit is een compleet nieuw blok en komt bij Ten Kate vandaan die over het algemeen de prijzen ook wel weet. en het blok moest er ook nog in worden gebouwd.

dus een motor die 300,- duurder oid is vergeleken met de rest en dan zitten er redelijk wat extra accesoires bij en heeft de motor 550 km gelopen.

is dan ineens heel fors aan de prijs?

ik mag hem zeker voor 5000 op internet gaan zetten en dat ik dan de goedkoopste ben en er een nieuw blok in zit dat maakt allemaal niks uit?

ik vind dit een nette prijs en zie wel wat er van komt maar ik geef hem niet weg dan zet ik hem liever in de woonkamer

maar bedankt voor je reactie :)
 
nette prijs, mijn cbr van '03 is opgekocht ivm total loss en de dagwaarde was € 6500,-
 
Prijs is idd redelijk fors voor een 2003 600RR, als hij idd 20K+ op de teller had staan. Dit is imo een aardige prijs, zeker gezien de opties die er ook nog eens op zitten.

HELE mooie fiets in het eggie!
 
Laatst bewerkt:
't is deze fiets (toen nog van vorige eigenaar)

dsc01356u.jpg



Mooie fiets hoor :Y :Y
 
Ziet er netjes en compleet uit!
En nog een nieuw blok...

Succes met de verkoop! Maar dat moet wel gaan lukken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan