Honda CBR600RR... Funstuff???

Gefeliciteerd met je aankoop, zo eentje wil ik in de loop van het jaar ook kopen. Merk je overigens bij die zwart/rode ook veel van de krassende laklaag van de tankcover ?

Ps, weet iemand wat de 600rr doet van 0 naar 100 ?
 
Gefeliciteerd met je aankoop, zo eentje wil ik in de loop van het jaar ook kopen. Merk je overigens bij die zwart/rode ook veel van de krassende laklaag van de tankcover ?

Ps, weet iemand wat de 600rr doet van 0 naar 100 ?


3.8 ofzo?
 
Gefeliciteerd met je aankoop, zo eentje wil ik in de loop van het jaar ook kopen. Merk je overigens bij die zwart/rode ook veel van de krassende laklaag van de tankcover ?

Ps, weet iemand wat de 600rr doet van 0 naar 100 ?

ligt aan de persoon die er op rijd... :P
 
Ik heb een carbon voor- en achterspatbord bij Ten Katen (Nieuw-Leussen) gekocht.

Is erg mooi :9~ , maar ook erg duur.


Van de week heb ik ook een kleiner voortandwiel erop gezet (15 i.p.v. 16)

Wow!!!! :9

Ik heb nu al spijt dat ik dat niet een jaar eerder heb gedaan |(
 
Ik heb een carbon voor- en achterspatbord bij Ten Katen (Nieuw-Leussen) gekocht.

Is erg mooi :9~ , maar ook erg duur.


Van de week heb ik ook een kleiner voortandwiel erop gezet (15 i.p.v. 16)

Wow!!!! :9

Ik heb nu al spijt dat ik dat niet een jaar eerder heb gedaan |(
Heb je achter nog het standaard tandwiel?
 
Ik heb zelf een keer 274 km op de teller gehad, maar ergens over een meting gelezen van 252 echte kilometers per uur.
Ik heb ook een poos gereden met een 15 tands voortandwiel (reductie van dikke 6% meen ik). Dat trok iets beter, maar kwam vooral goed uit op een bepaald bochtig stukje weg hier in de buurt. Hoe lager de gearing, hoe groter de verliezen naar het wachterwiel trouwens. Heb ik ergens gelezen.
En monteert u wel even een fietstellertje, want de snelheidsmeter wijkt dan behoorlijk af (120 echt is dan 135 op de teller of zo).
 
Laatst bewerkt:
Ja, achter is standaard (42 dacht ik)

Heb de afwijking getest, is bij 50 km/h bijna niets en bij 130 km/h
ongeveer 5 km.

Maar daar doe ik verder niets aan, vindt het wel best :+
Ik heb voor de standaard erop zitten en achter 2 tanden groter, 44. Ook geen speedohealer erop zitten. Heb eigenlijk geen idee wat de afwijking is. Binnenkort maar effe testen.
 
Speedohealer is echt een gemak (niet vergeten als je je gearing korter legt, gaat hij niet alleen snelheid te hoog aanduiden, maar ook meer gereden kilometers)
 
kentekenplaathouder veranderen is een optie
setje gekocht bij motor oost rijssen.
inclusief knippers voor 79 euries

full
 
Ik heb trouwens nog ff een vraagje, mijn motor wordt nu gemaakt na het ongeluk alleen nu is mijn achterband ook bijna op. Welke band adviseren jullie om er om te gooien?
Er zit nu een Dunlop D220 band op (type weet ik niet precies) die er gewoon standaard op zit. Voor heb ik de band al vervangen een tijdje terug(was vreemd genoeg eerder af dan achter :? ) en hier heb ik een Bridgestone BT014 op laten zetten. Nu kan ik deze band er achter ook op laten zetten, alleen hoorde ik ook goeie ervaringen met bijvoorbeeld een Michelin Pilot Sport band. Is deze beter dan de Bridgestone BT014 of gelijke goed of is dit persoonlijk :) .
Ik denk dat ik er nu wel een BT014 achter om laten zetten (vanwege voorband), maar mochten deze af zijn, dan ga ik misschien wel op een ander type band over waar jullie goede ervaringen mee hebben :) .
 
Da's een makkie : MPP rulez :}

Heeft bij voorsprong op de Dunlop (208 zal je overigens bedoelen)

BT hb ik nog niet opgehad maar hoor dat die vrij snel slijt.

Wil wel nog eens Diablo's opleggen om te zien wat dat geeft, weet alleen nog niet welke van de 3.
 
Ik heb trouwens nog ff een vraagje, mijn motor wordt nu gemaakt na het ongeluk alleen nu is mijn achterband ook bijna op. Welke band adviseren jullie om er om te gooien?
Er zit nu een Dunlop D220 band op (type weet ik niet precies) die er gewoon standaard op zit. Voor heb ik de band al vervangen een tijdje terug(was vreemd genoeg eerder af dan achter :? ) en hier heb ik een Bridgestone BT014 op laten zetten. Nu kan ik deze band er achter ook op laten zetten, alleen hoorde ik ook goeie ervaringen met bijvoorbeeld een Michelin Pilot Sport band. Is deze beter dan de Bridgestone BT014 of gelijke goed of is dit persoonlijk :) .
Ik denk dat ik er nu wel een BT014 achter om laten zetten (vanwege voorband), maar mochten deze af zijn, dan ga ik misschien wel op een ander type band over waar jullie goede ervaringen mee hebben :) .

De D208 is goed geprijsd, maar ga je echt hard dan laat ie je in de steek (ik spreek uitervaring hij voldoet echt niet bij een erg sportieve rijstijl) en dan moet je over op Michelin Pilot Power! :}
 
Da's een makkie : MPP rulez :}

Heeft bij voorsprong op de Dunlop (208 zal je overigens bedoelen)

BT hb ik nog niet opgehad maar hoor dat die vrij snel slijt.

Wil wel nog eens Diablo's opleggen om te zien wat dat geeft, weet alleen nog niet welke van de 3.

Michelin Pilot Power is ook op bij 4500km bij mij dan. En het kan nog erger, want die 4500 was in de winter. :)
 
Bedankt voor jullie reacties :) . Ik zie wel even wat ik doe. Er komt in ieder geval eerst een Bridgestone BT014 achterband op en ik denk ook dat ik er van die crashpads op zet voor het geval ik nog eens een keer onderuit mocht gaan (hoop van niet natuurlijk ;) ). Hebben jullie er ook crashpads op zitten ? En zo ja welk merk of maakt dat niet uit :) .
 
heb al met BT010, diablo's, D208 gereden waarvan de diablo's het beste bochtwerk geven.
rijd nu met MPP maar heb nog niet genoeg km's om te kunnen zeggen hoe die zijn
maar iedereen die'k ken die MPP's heeft is er vol lof over :}
 
heb al met BT010, diablo's, D208 gereden waarvan de diablo's het beste bochtwerk geven.
rijd nu met MPP maar heb nog niet genoeg km's om te kunnen zeggen hoe die zijn
maar iedereen die'k ken die MPP's heeft is er vol lof over :}

`k Had ook altijd een BT010 op mijn SV zitten (voor BT010 en achter een BT020). Zijn wel goeie bandjes die BT010`s :) , voorband blokkeerde veel minder snel met die BT010 band dan met die BT020. Met Diablo`s heb ik er verder geen ervaring en MPP ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan