honda cbr600rr ten kate replica

Status
Niet open voor verdere reacties.
O-) :P Kickje van een piza vriend ;)
News1_1.jpg
 
Wil je hem inruilen op een Superduke van 2009?
Met acrapovic dempers.
Ik heb door de rechte zit weer veel last van mijn schouder (oude blessure) wat ik op mn supersports nooit gehad heb.
SD heeft 3287km gedraaid en is zwart/wit.
Hoor het wel.

:)
 
Wil je hem inruilen op een Superduke van 2009?
Met acrapovic dempers.
Ik heb door de rechte zit weer veel last van mijn schouder (oude blessure) wat ik op mn supersports nooit gehad heb.
SD heeft 3287km gedraaid en is zwart/wit.
Hoor het wel.

:)
laat eens een foto zien van de duke
 
:} :} das een super mooie duke maar ik kan er geen geld bijdoen ruilen vindt ik prima
 
purrr @ die Duke, jezus wat een machien.

Heb anders nog een heerlijk strak sturende XRV750 met veel opties en.... ach, wie houd ik voor de gek. Neem lekker die Duke of een CB1000R, ik blijf wel doorsparen voor een 600/100RR.... of toch een KTM 990 Adventure?
 
:} :} das een super mooie duke maar ik kan er geen geld bijdoen ruilen vindt ik prima
Jemig BOB./.. das een gave motert... Zou ik wel over nadenken als ik jou was. Weet t , je krijgt 10000 goedbedoelde adviezen... maar toch.
Die Duke is echt bruut...
 
als hij hem wil ruilen dan doe ik het wel maar ik ga en kan er geen geld bijleggen
 
vindt ik ook maar gixman reageert nog niet dus ik wacht af want anders gaat de honda as zaterdag weg
 
vindt ik ook maar gixman reageert nog niet dus ik wacht af want anders gaat de honda as zaterdag weg

Sorry |( voor de late reactie.
Om al dat moois te kunnen betalen moet ik helaas ook wel eens werken 8-)
Je hebt idd een mooie replica maar ik denk dat er te veel verschil zit in de waarde van beide motoren.
Waar breng je hem zaterdag naar toe?
 
jammer ik had graag met je geruild .
nu gaat de motor zaterdag naar een handelaar die ook een maat van me is daar komt hij te koop te staan voor ongeveer 10.000 euro.
of je moet je nog bedenken dit is echt een speciale zit 140 pk in en je hebt een orginele handtekening van pitt en je krijgt er ook nog de achterbok bij
 
~
nu gaat de motor zaterdag naar een handelaar die ook een maat van me is daar komt hij te koop te staan voor ongeveer 10.000 euro.



Voor 3 maanden geleden stonden er 25 van deze replicas bij ten kate in de aanbieding.

Voor 9999 euro splinternieuw dan wel te verstaan......
 
nou maak je geen zorgen ik blijf er lekker zelf op rijden deze topic kan opslot
 
nee dat niet maar ik heb een paar tips gehad die mij wel kunnen helpen en me al helpen vandaar.
en ik moet zeggen ik heb toch wel een hele speciale fiets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan