honda cbr600rr

fretje-pitbull

MF veteraan
6 jun 2009
1.192
0
west vlaanderen
hoi,
na lang twijfelen tussen een 98-02 r1 en een cbr600rr
heb ik toch beslist voor te gaan voor een honda
ik ben "beginnende" rijder, ik heb eerst paar maand gsx750r '91 gereden, daarna cagiva mito 125 en als laatst een honda cr500 SM gehad als speeltje

momenteel ben ik bezig met m'n quad een xtz660 motorblokje erin te bouwen

nuja terug bij de cbr ik ga een budget hebben van ongeveer 5000euro
natuurlijk wil ik de mooiste, beste en jongste hebben :p
het is voor alledaags vervoer (w-w), in het weekend veel met de vriendin achterop
hebben jullie tips waar ik op moet letten bij aankoop van zo'n cbr?
ik heb al ergens gelezen dat er iets mis zou zijn met de eerste modellen van voor 2005
weet wel niet meer wat....
aja mss niet van belang maar ik woon in belgie
 
ik heb al ergens gelezen dat er iets mis zou zijn met de eerste modellen van voor 2005
weet wel niet meer wat....


Nooit van gehoord of gelezen. Heb zelf ook nergens last van. 03-04 model mist wel USD voorvork en radicale remklauwen.. maar of je daar nou veel van merkt als beginnend bestuurder, ik denk het niet.

Het enige kwaaltje, maar dat hebben meerdere Honda modellen, is het NAKS.
 
Laatst bewerkt:
Nooit van gehoord of gelezen. Heb zelf ook nergens last van. 03-04 model mist wel USD voorvork en radicale remklauwen.. maar of je daar nou veel van merkt als beginnend bestuurder, ik denk het niet.

Het enige kwaaltje, maar dat hebben meerdere Honda modellen, is het NAKS.
Sorry... maar..

_O-

Raciale remklauwen; held! :}

Radiaal zul je bedoelen ;)

USD voorvork en Radiale calipers staan veel stoerder, maar verder voor op straat niet heel veel beter/minder dan een RSU voorvork en axiale remklauwen :N :9

NAKS probleem bij de 600RR, niet zo vaak gehoord als bij een 600F, maar toch. Honda is de laatste jaren gewoon goed. Was vroeger al zo, maar nu zeker :)
 
Sorry... maar..

_O-

Raciale remklauwen; held! :}

Radiaal zul je bedoelen ;)

USD voorvork en Radiale calipers staan veel stoerder, maar verder voor op straat niet heel veel beter/minder dan een RSU voorvork en axiale remklauwen :N :9

NAKS probleem bij de 600RR, niet zo vaak gehoord als bij een 600F, maar toch. Honda is de laatste jaren gewoon goed. Was vroeger al zo, maar nu zeker :)

Daar heb ik helemaal nog nooit van gehoord ;) Maar idd, radiaal. Het was laat hè! O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel het probleem op mijn 04 600RR dat het NAKS is versleten.
Deze kun je duidelijk horen in de wat hogere toeren. Schurend/tikkend geluid.
zodra je de koppeling ingrijpt is het hele geluid weg, ook duidelijk te horen als je gas los laat/ motor laat uitrollen
 
Terug
Bovenaan Onderaan