Honda CBR900 topkuip '96 op '92 uitvoering?

Genius995

MF'er
4 mei 2006
51
0
Zoetermeer
De vraag is... past dat?
Mijn blade (SC28 uit '92) heeft redelijk wat schade en eigenlijk vind ik de topkuip van de '94 of '96 een stuk mooier. Nu kan ik die eventueel voor niet al te veel kopen (een '96 topkuip met koplamp). En dan is mijn vraag natuurlijk, gaat dat passen op elkaar :)
 
De vraag is... past dat?
Mijn blade (SC28 uit '92) heeft redelijk wat schade en eigenlijk vind ik de topkuip van de '94 of '96 een stuk mooier. Nu kan ik die eventueel voor niet al te veel kopen (een '96 topkuip met koplamp). En dan is mijn vraag natuurlijk, gaat dat passen op elkaar :)
yep,je kan dat ,maar dan heb je ook de kuipsteun nodig,maar dan past uw daschbord niet meer op uw nieuwe kuipsteun,je hebt ook de binnenkanten nodig van de kuip,en ook de kuipruit is anders,zo en dan heb je ook nog de zwarte plastieken nodig links en rechts boven in de kuip,en nog wat kleinigheden,voila si
 
alle kuiodelen passen erop.
zoals eerder gemeld moet je wel het juiste topkuipframe hebbe.(het nieuwe type komt +/- 2 cm verder naar voren)

Heb het net anders om gedaan:
heb een 94 blade in de prak gerede en heb er nu een 92 kuip op zitte.
Je moet wel je eigen cockpit houe ivm km teller aandrijving. Hier voor kan je je kuipframe aanpassen. Van 2 1 make.
Dit heb ik zelf ook gedaan en het zit er nu helemaal strak op.

SUC6 met je projecje

GRTZ ikke

mocht je vragen hebbe dan ken ik je best op weg helpe. :Y
 
Past deze '96/'97er complete voorkuip

full



Dan ook op deze '95er fireblade?

full



Volgens mij zijn het maar kleine verschillen, maar als die net groot genoeg zijn -O-
Ik ben er wel achter inmiddels dat de achterkant hoogstwaarschijnlijk niet past. Die schijnt iets langer te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan