Honda CBR900RR Fireblade 1993 Stottert

marciano078

Rookie
25 apr 2019
11
1
Goedemiddag Allen,

Na een tijdje stilstaan wou ik de fireblade weer eens starten en even een blokje om, deze heeft een tijd stilgestaan omdat ik het E.E.A heb vervangen en vernieuwd (verder niks aan het blok O.I.D). tijdens het rijden viel mij op dat de motor erg hapert bij zowel optrekken als een constante snelheid, als ik bijvoorbeeld niet een beetje bijgas valt de motor gewoon stil. Als ik een constante snelheid rijd bijv 40 50 60 voel ik dat de motor ook een beetje schokt verder niet vervelend maar ik zou tog willen proberen dit op te lossen. heeft iemand tips wat dit eventueel kan zijn?
groetjes marciano
 
Heb het ook eens gehad en bleek mijn accu te zijn. Te weinig spanning van dynamo en op bobines denk ik. Maar ekektrisch is niet kennis. Motor liep wel maar moest het op het gas houden. Gas dicht was gelijk afslaan. Nieuwe accu en probleem was over. Maar kan ook wat Perry zegt.
 
Bedankt voor de reactie’s gooi het daar ook even in! Indd tijd stilgestaan met e19 accu is er gister vers ingegaan. Ga volgende week voor de zekerheid even me carbs reinigen
 
Terug
Bovenaan Onderaan