Honda CBR929RR Fireblade, bouwjaar 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno

MF veteraan
30 mrt 2007
9.829
21
Ede
Eens kijken of er animo is voor mijn motorfiets.

Het betreft een Honda CBR929RR Fireblade uit 2000. De blade heeft inmiddels zo'n 35.000 km gereden en is sinds mei 2008 in mijn bezit. Gekocht bij 24.000 km. De vorige eigenaar heeft hem zo'n 5 jaar in het bezit gehad en ik heb de volledige onderhoudgeschiedenis ingezien.

Bij mij heeft de motor ook altijd netjes zijn beurtjes gehad. Zo ook aan het einde van 2010. De motor heeft toen zijn grote beurt gehad bij een erkende Honda-dealer (de 36k-beurt volgens het boekje). Bonnen zijn aanwezig en sinds de beurt is er 14 km mee gereden.

Bij de beurt is een nieuwe achterband gemonteerd en zijn de vloeistoffen (remmen, olie) ververst. Bougies zijn ook vervangen. Kortom helemaal klaar voor het nieuwe seizoen. Wat kan er dan wel aankomen? Het voorbandje is denk ik bijna op de helft. Motor is voorzien van BT-016's

Verder is de blade voorzien van:
- Andere kuipruit
- Laser Hotcam halfsysteem
- Ermax hugger boven het achterwiel
- Ermax seatcover (verwijderbaar, geen cowl zoals ze dat noemen)
- PowerCommander III (motor is ook afgesteld op de testbank)
- Andere knipperlichten achter
- Knipperlichten geintegreerd in de koplampunit (zie foto)
- Custom uitlaatsteun als vervanger voor het stepje bij de uitlaat

De motor is zowel optisch als technisch in zeer goede staat. Motor heeft geen schade gehad.

De originele uitlaat en knipperlichten zijn ook nog in mijn bezit en krijgt de eventuele koper erbij.

Vraagprijs die ik in mijn hoofd heb zitten voor dit moois is 3.950 euro
Bij interesse kan men mailen naar: ben (kringelding) baldadig (stip) nl of een PM-etje sturen.

En dan de foto's
large


large


large
 
Laatst bewerkt:
Potdomme, gaan we nou krijgen.... :?

Er staat me iets bij van een lasergayme en pannenkoeken-meeting van een paar dagen terug.... Dat ik ergens hoorde dat ie motorisch helemaal perfect was en té lekker reed om 'm weg te doen... :]

Weet wel dat je interesse hebt voor de CB1000R, die is ook vet... :9
Heb evt een komplete kont ervan liggen, als je al een beetje in de sfeer wilt komen :')




Of is het alleen een interesse-peiling?
 
Laatst bewerkt:
Potdomme, gaan we nou krijgen.... :?

Er staat me iets bij van een lasergayme en pannenkoeken-meeting van een paar dagen terug.... Dat ik ergens hoorde dat ie motorisch helemaal perfect was en té lekker reed om 'm weg te doen... :]

Weet wel dat je interesse hebt voor de CB1000R, die is ook vet... :9
Heb evt een komplete kont ervan liggen, als je al een beetje in de sfeer wilt komen :')

Of is het alleen een interesse-peiling?
Zei ik dat :? Nee joh, het is een onbetrouwbaar hok met veeel verborgen gebreken... _O-

Nee, zonder gekheid. Ik ben wel toe aan iets nieuws. De CB blijft inderdaad heel erg aantrekkelijk, maar weet nog niet wat er voor terug komt. Eerst maar eens kijken of er iemand is die interesse heeft. Dan zien we wel weer verder.

Kan ook zijn dat ik de ZX12R ga verbouwen met wat centjes ;)

Of een transalp natuurlijk... :+
 
Laatst bewerkt:
Na 220 km heb ik zo'n 15 liter verbruikt. Hangt ook wel af van de rijstijl. 180 km is ook zeer goed mogelijk met 15 liter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan