Honda CBR954RR Fireblade 2002 Rood/Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Issie nou nooogggg niet verkocht? -O-
Moet toch wel IEMAND zijn die deze mooie bike wilt?? :9~~

Snap het ook niet helemaal :') Is en blijft toch een mooie fiets, vermogen van een bijna 100 lekker veel koppel en laag in gewicht, kan haast niet anders dan lekekr sturen :]
Mss zijn mensen bang voor de kilometer stand . .

En mooie kleurstelling zwart / rood *D Maar daar waren we het al over eens Lars :9


Mss moet je een bordje op je zijkuip plakken "TE KOOP" ;)
 
3500 en dan ben je hem kwijt aan me ;) Zie het maar als een openingsbod en een kick :+

Thanx Thijs, maar voor 4400 kan ik hem ook aan een opkoper kwijt ;)
Dus nee dat gaat niet door...

Wat ik wel wil doen; 5000 euro inclusief al het leuke spul. Dus ook de tweede demper
en de seatcowl! Dus dan heb je alles mooi compleet. Sportieve demper zonder e-keur,
sportieve demper (qua geluid iets minder) met e-keur en db-killer en de mooie honda
seatcowl en de accessoires natuurlijk die al in het rijtje staan op pagina 1 ;)

En km'ers ....... tjah! Hier een supergoed onderhouden en strakke blade (hij heeft
geen krasje!!!!!!!!) die nog heel wat kilometers mee kan. Heb ze er wel is zien staan
met 20k op de teller en dan nog meer durven te vragen omdat ie weinig gelopen heeft.
Terwijl de buitenkant er niet uitziet en het ding ook nog niet mooi en netjes loopt!
 
Laatst bewerkt:
Thanx Thijs, maar voor 4400 kan ik hem ook aan een opkoper kwijt ;)
Dus nee dat gaat niet door...

Wat ik wel wil doen; 5000 euro inclusief al het leuke spul. Dus ook de tweede demper
en de seatcowl! Dus dan heb je alles mooi compleet. Sportieve demper zonder e-keur,
sportieve demper (qua geluid iets minder) met e-keur en db-killer en de mooie honda
seatcowl en de accessoires natuurlijk die al in het rijtje staan op pagina 1 ;)

En km'ers ....... tjah! Hier een supergoed onderhouden en strakke blade (hij heeft
geen krasje!!!!!!!!) die nog heel wat kilometers mee kan. Heb ze er wel is zien staan
met 20k op de teller en dan nog meer durven te vragen omdat ie weinig gelopen heeft.
Terwijl de buitenkant er niet uitziet en het ding ook nog niet mooi en netjes loopt!


^
Voor dat geld ga je toch nog aardig moeten bijleggen op een Z1000 uit 2005.

maar als je btje op MP rondkijkt zit je voor een complete blade met veel leuk spul goed .
 
Thanx Thijs, maar voor 4400 kan ik hem ook aan een opkoper kwijt ;)
Dus nee dat gaat niet door...

Wat ik wel wil doen; 5000 euro inclusief al het leuke spul. Dus ook de tweede demper
en de seatcowl! Dus dan heb je alles mooi compleet. Sportieve demper zonder e-keur,
sportieve demper (qua geluid iets minder) met e-keur en db-killer en de mooie honda
seatcowl en de accessoires natuurlijk die al in het rijtje staan op pagina 1 ;)

En km'ers ....... tjah! Hier een supergoed onderhouden en strakke blade (hij heeft
geen krasje!!!!!!!!) die nog heel wat kilometers mee kan. Heb ze er wel is zien staan
met 20k op de teller en dan nog meer durven te vragen omdat ie weinig gelopen heeft.
Terwijl de buitenkant er niet uitziet en het ding ook nog niet mooi en netjes loopt!


Haha nee groot gelijk dat je het niet doet. Zo'n heerlijke fiets dit. Ik heb er helaas gewoon geen geld voor. Voor 3500 had ik m'n eigen 99'er verkocht en deze genomen ;) Vandaar dat ik dit bied. Eigenlijk was het dus gewoon een poging om dit topic wat meer leven in te blazen :) Hij verdient het namelijk, heerlijke fiets en hij is ook nog eens fantastisch om te zien.
 
@ Thijs, thanx ;) Gelijk heb je... hij blijft ook net zo lang staan totdat ik denk van ja...
Dat is een net bod! De oudere zijn ook nog steeds geweldig om te zien. (Mijn vorige was
een van 2000, de 929).

@ Rooie, het is niet alleen de Z wat de klok slaat, heb er nog meerdere op de lijst staan..
Dus veel testrijden :)
 
@ Thijs, thanx ;) Gelijk heb je... hij blijft ook net zo lang staan totdat ik denk van ja...
Dat is een net bod! De oudere zijn ook nog steeds geweldig om te zien. (Mijn vorige was
een van 2000, de 929).

@ Rooie, het is niet alleen de Z wat de klok slaat, heb er nog meerdere op de lijst staan..
Dus veel testrijden :)


Ik heb inderdaad ook een tijdje gereden op een 929, mooie fietsen ook, maar toch een stuk minder ivm die eerste generatie injectie. Bovendien is deze versie gewoon net even ietsje lichter en meer af. Ik zou dus geen 929 kopen, zeker niet gezien het prijsverschil. No offence richting de 929 rijders hoor :)

Maar goed nu ben ik klaar met spammen! ;) Ik ben een vrolijke gebruiker van de SC33, er komt hierna of een SM, of een VTR, of deze :P
 
5000 euro inclusief al het leuke spul. Dus ook de tweede demper
en de seatcowl! Dus dan heb je een mooie complete motor :)
 
@ Thijs, thanx ;) Gelijk heb je... hij blijft ook net zo lang staan totdat ik denk van ja...
Dat is een net bod! De oudere zijn ook nog steeds geweldig om te zien. (Mijn vorige was
een van 2000, de 929).

@ Rooie, het is niet alleen de Z wat de klok slaat, heb er nog meerdere op de lijst staan..
Dus veel testrijden :)

Haha hadden we al gezegd :') Iets met tuono en dat soort ongijn :') Ik zeg lekker testrijden en genieten dan komt die keuze d'r zeker :+
Vind ook de duc streetfighter eeerg mooi maarja ook glijk eeeerg duur |(

Suc6 met de verkoop en zoektocht :') Alsk het geld had was ik wel geintereseerd ;)

( gratis kickje :+ )
 
Motor staat netjes in de schuur te wachten op de nieuwe eigenaar... Er wordt niet
meer op gereden! (hier op de foto zonder kleed, maar uiteraard is die afgedekt met kleed)

DSC00263.jpg
 
Laatst bewerkt:
wow heb zelf een 2003 954 gehad super fiets,heb hem weg gedaan voor een mille 03 maar als ik dit model zie krijg ik altijd spijt....super kick
 
Dankje Bellyo, nog moeten wennen qua overstap van 4 naar 2 cilinder? Of viel het mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan