Honda civic '96 ruilen voor een motor (geen chopper)

Status
Niet open voor verdere reacties.

N.Holgerson

‘74 Guzzi
27 okt 2005
7.409
382
Noord-Holland
Ik wil mijn auto ruilen voor een leuke motor (+600cc en geen chopper). Dit vanwege een baan op loopafstand dus overbodig geworden. Wil dus weer gaan motorrijden.

Auto is prima, nieuwe distributieriem en multiriemen, nieuwe apk sinds november, 4 gloednieuwe banden sinds begin januari en beurt gehad (olie+filters+bougies) ook in november. Heb hem bijna een jaar nu, vorige eigenaar 8 jaar ofzo. Onderhoudshistorie aanwezig. APK nooit aandachtspuntjes altijd netjes door de keuringen.

km stand 195.000, loopt als nieuw.
1.4 IS 4 in lijn 16 klepper
verbruik 1 op 15

full


Laat weten wat je hebt, en wie weet komen we eruit.
Kopers mogen zich ook melden uiteraard.
 
ziet er netjes uit o op de foto heb je ook een richtprijs?
en wat meer info over wat voor motor je zoekt van welk bouwjaar heb een gsxf 1992 750 cc
heb zelf net een andere motor gekocht.
 
Hai, hij ziet er in het echt ook netjes uit. Op deze foto was het wel zomer (zonnetje doet veel goeds op foto's) en hij was net gepoetst. In het echt wel hier en daar een gebruikerskrasje uiteraard maar algemene staat is gewoon goed.

Heb de bodem ook helemaal in de tectyl gezet in de herfst, zodat er geen pekel troep meer aan de metalen delen kan vreten. (3 bussen tectyl met hogedruk spuit).

Richtprijs, lastig. Heb hem op speurders gezet voor 1750. Wil hier niet of vrijwel niet vanaf wijken eigenlijk, heb er een nieuwe distributieset op laten zetten (325 euro), 4 gloednieuwe banden fulda ecocontrol (330 euro) en een beurt gegeven met goede castrol olie, nieuwe filters, bougies etc.

Als hij niet oplevert of tot een mooie ruil komt hou ik hem zelf, hij eet geen brood zegmaar, maar is puur overbodig. Er staan hier 3 autos voor de deur en daarom vind ik het onzin er zelf ook nog 1 te hebben puur voor eigen gebruik. Dan ga ik liever weer lekker motorrijden.

Euhm, informatie over de motor die ik zoek... Moeilijk, het moet gewoon een leuke motor zijn, heb niet specifiek een eis. Van pan european tot R1. Kom maar ergens mee.. Als het maar geen 500cc onzin motor zoals een GS500 of GPZ500 is want ik zoek echt iets met vermogen/koppel. Geen beginners fietsjes dus, gewoon een lekkere motor met pit en zoiezo technisch in goede staat.]

Een oliekoeler gixxer is altijd leuk trouwens ;)

lees nu trouwens dat je geen GSXR maar een GSXF hebt, kunnen ook leuke dingen zijn, foto's zeggen meer als 1000 woorden zou ik zeggen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan