Honda confident Rossi will sign

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
Toch nog hoop voor Honda lijkt het. :)

Meer weten? Kijk http://www.motorcyclenews.com/racing/detail?sectionID=50697&documentID=128752 (hier).
 
[...]
But Honda boss Carlo Fiorani says the delay has nothing to do with more disagreements, it is simply that one of the key HRC bosses involved in the negotiations fell ill last week.
[...]

Als ik moet geloven wat er staat, zijn de problemen opgelost en is in principe alles rond. Alleen het contract (wat te laat aankwam) moet nog getekend worden.

Maar idd, eerst zien en dan geloven.
 
je zou bijna denken dat bij Honda dezelfde persoon als bij Arrows aan de top staat
 
Als het aan Honda ligt zullen ze Rossi behouden, ik denk dat Rossi werkelijk kan vragen wat \'ie wil en hij zal het krijgen.
Rossi ziet echter misschien de uitdaging niet meer of wacht tot het uiterste om het onderste uit de kan te halen.
 
in de MOTO73 schreven ze dat de contract-besprekingen zijn afgebroken vanwege een dispuut over sponsoring. Honda zou Mild seven (de nieuwe sponsor) op de kuip van Rossi willen zien, Rossi wil dat niet (hij wil zijn sponsor Nastra Azuro trouw blijven)
Kan me trouwens herinneren dat verleden jaar diezelfde discussie kwam, toen ging het tussen Repsol en Nastra, en we weten allemaal wat er verleden jaar op de kuip van Rossi stond.
 
Valentino Rossi ended his contract row with Honda on Friday and signed a two-year deal to ride the four-stroke RCV.

The 22-year-old Italian will fly to Japan tomorrow to officially sign and attend a presentation of Honda\'s 2002 racing plans on Monday.

The reigning world 500 champion has been at loggerheads with Honda since the middle of last month, when he refused to sign a deal because he wasn\'t happy with some minor points of the offer.

Now the dust has finally settled on the saga, Rossi can get back to testing the RCV in readiness for the new season.

He missed the last session in Malaysia because being out of contract, he wasn\'t covered by any insurance.

Hij heeft zo goed als zeker getekend dus...
 
Terug
Bovenaan Onderaan