Honda CR 125 89' met nieuwer model voorvork

Weet je hoe het voor de rest is met het onderhoud ?

ik wil graag een crosser, moet me vader nog ff beetje bewerken.. maar als ik eerst iets leuks op het oog heb werkt het wat makkelijker :)

De achterbans is halverwege, voorband is zgan. Achterrem gaat ook nog lang mee alleen zal tegen de tijd dat de zuiger vervangen moet worden de voorremschijf/blokjes ook op zijn. Verder lagers e.d zijn allemaal goed, geen problemen mee.

hallo mr oi,
voor 550,- kom ik em nog voor het weekend ophalen.
Laat het maar weten als die nog niet is verkocht.

groeten gsx-r-freak

Zucht... bied je iets aan voor ver onder de normale prijs en mensen willen het nog goedkoper... 650 is de VASTE PRIJS daaronder gaat die niet weg!
 
Laatst bewerkt:
ik geef hem nog een kick

heb hem gezien en €650,- waard maar das mijn mening

dat model en cc zie je niet voor dat bedrag dus ja wat wil je vraag ik me af
 
Laatst bewerkt:
:) Prijs valt over te praten, ik moet er aardig vanaf namelijk ;(

Jij moest er toch zo nodig vanaf? En ik ben nodig op zoek naar een crossertje voor erbij. Het is een aardig eindje rijden, zeker gezien met deze benzineprijzen voor mij niet geheel kostenloos en daarbij denk ik dat 550 nog best een realistisch bod is aangezien het toch een crosser met een onbekend onderhoudsverleden blijft :)
 
Laatst bewerkt:
Jij moest er toch zo nodig vanaf? En ik ben nodig op zoek naar een crossertje voor erbij. Het is een aardig eindje rijden, zeker gezien met deze benzineprijzen voor mij niet geheel kostenloos en daarbij denk ik dat 550 nog best een realistisch bod is aangezien het toch een crosser met een onbekend onderhoudsverleden blijft :)

Sorry, 650 is nu de vaste prijs. Het onderhoud is weer helemaal bij en anders ga ik er verlies op lijden en dan kan ik hem beter houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan