Honda CR 125 89' met nieuwer model voorvork

MrOi

MF veteraan
20 sep 2006
3.645
2
Arnhem
Hey, wegens geldnood zet ik de CR in de verkoop.

Hij is uit 1989 en heeft een nieuwer model voorvork erin zitten. Toen ik hem kocht heb ik de zuiger vervangen en heb er sindsdien maar 3,5 uur mee gereden. Wou wel vaker maar had er het geld niet voor. De tandwielen en achterveer zijn nieuw!.

mvc002ftl3.jpg


mvc003fmk3.jpg


mvc005fop1.jpg


Hij rijd, stuurt en schakeld verder super!

Vaste prijs: 650,-

Even wat frisse foto's:

dsc7338ol6.jpg


dsc7341xi9.jpg


dsc7343ns6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klote dat je tenere gestolen is man! :(
Dat zoiets de reden is dat je een andere motor moet verkopen zuigt zwaar -O-
 
Klote dat je tenere gestolen is man! :(
Dat zoiets de reden is dat je een andere motor moet verkopen zuigt zwaar -O-

Tja je doet er niks aan, moet hiervan me SM opbouwen, dan heb ik iig nog wat om op te rijden.. (stiekem is de sm bouwen wel leuk maar de reden blijft kut)
 
Schopje, nieuwe ketting tandwielen en achterveer komen erop!

Bij deze dus een prijswijziging van 600 naar 650
 
Leuk ding voor die prijs ( 600 euro) en als je dichterbij zou wonen was hij ook gewoon voor mij, maar hij is absoluut niet van 1994, maar van 1990.
Model 1993/1994 zijn 99% identiek en bijna ( 85%) identiek aan 95/96/97.

Verschil met een 1990 ( zoals op de foto) is megagroot. O.a. andere tank, radiateurkappen, zijnummerschilden, achterspatbord, subframe, luchtfilterbak en uitlaatdemperbevestiging.
Blok is wel hetzelfde btw.

Voorvork op de foto is ook niet van 2002.
Voorvork van 2002 heeft andere kroonplaten en andere balhoofdlagers. Moet je nog al wat aanpassingen voor doen. Daarnaast heb je een nieuwe remklauwadapter nodig, andere voornaaf, of andere vooras met andere pasbussen. Daarnaast is de 2002 al van het cartridge type en die heeft een zeskanttige sluiting bij de bovenpoot.

Kortom: Superleuk ding voor die prijs, maar omschrijving klopt niet.
 
Leuk ding voor die prijs ( 600 euro) en als je dichterbij zou wonen was hij ook gewoon voor mij, maar hij is absoluut niet van 1994, maar van 1990.
Model 1993/1994 zijn 99% identiek en bijna ( 85%) identiek aan 95/96/97.

Verschil met een 1990 ( zoals op de foto) is megagroot. O.a. andere tank, radiateurkappen, zijnummerschilden, achterspatbord, subframe, luchtfilterbak en uitlaatdemperbevestiging.
Blok is wel hetzelfde btw.

Voorvork op de foto is ook niet van 2002.
Voorvork van 2002 heeft andere kroonplaten en andere balhoofdlagers. Moet je nog al wat aanpassingen voor doen. Daarnaast heb je een nieuwe remklauwadapter nodig, andere voornaaf, of andere vooras met andere pasbussen. Daarnaast is de 2002 al van het cartridge type en die heeft een zeskanttige sluiting bij de bovenpoot.

Kortom: Superleuk ding voor die prijs, maar omschrijving klopt niet.

Oh ok, de verkoper heeft me dat verteld en ik heb me er eerlijk gezgd niet in verdiept :$ Zal de tekst even aanpassen :)
 
Op verzoek de titel gewijzigd :)

'Honda CR 125 94' met 02' voorvork' > 'Honda CR 125 89' met nieuwer model voorvork'
 
Schopje, potentiele koper is niet op komen dagen dus hij zit weer in de roulatie!!
 
Hij is zonder kenteken inderdaad..

150 euro heb je een frame met kenteken O-) Heb je alsnog voor weinig een leuke crosser O-)
 
Ik moet zeggen dat de prijs echt niet verkeerd is..
Zet hem gewoon op marktplaats en je bent hem zo kwijt voor die centen!!

Nogmaals...het is mij te ver, anders stond hij nu al in de provincie groningen!

En ik dacht op de foto te zien dat deze is voorzien van HPP. Daarom dacht ik dus 1990 i.p.v. 1989, omdat de HPP pas vanaf 1990 op de 125 zit.
Maar.....zeker verkeerd gezien..

Naar mijn idee was het dus een 1990, met de originele USD voorvork die er ook vanaf 1990 in zat..

Nogmaals...prijs is goed!
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met de waterpomp bij de oudere cr modellen?
Las dat ze daar problemen mee kunnen krijgen.
ben van plan om deze week te gaan kijken dus waar moet ik dan op letten?
 
Ik moet zeggen dat de prijs echt niet verkeerd is..
Zet hem gewoon op marktplaats en je bent hem zo kwijt voor die centen!!

Nogmaals...het is mij te ver, anders stond hij nu al in de provincie groningen!

En ik dacht op de foto te zien dat deze is voorzien van HPP. Daarom dacht ik dus 1990 i.p.v. 1989, omdat de HPP pas vanaf 1990 op de 125 zit.
Maar.....zeker verkeerd gezien..

Naar mijn idee was het dus een 1990, met de originele USD voorvork die er ook vanaf 1990 in zat..

Nogmaals...prijs is goed!

Klopt, maar ben er achter gekomen dat het dus een 89er is met een 90/91 voorvork ofzo, iig een nieuwer model

@ Geert: Uberhaupt met het blokje heb ik helemaal geen problemen gehad, ik heb hem natuurlijk nog niet zo lang maar motorisch is die altijd perfect geweest!
 
Schopje!

De nieuwe veer en tandwielen zitten eronder, damn ding rijd super nu. Wil hem eigenlijk nu echt niet meer kwijt :P

De vaste prijs is nu 650!
 
Weet je hoe het voor de rest is met het onderhoud ?

ik wil graag een crosser, moet me vader nog ff beetje bewerken.. maar als ik eerst iets leuks op het oog heb werkt het wat makkelijker :)
 
hallo mr oi,
voor 550,- kom ik em nog voor het weekend ophalen.
Laat het maar weten als die nog niet is verkocht.

groeten gsx-r-freak
 
Terug
Bovenaan Onderaan