honda cr 125

usaredbike

MF'er
5 mrt 2011
64
0
hallo
ik haal zaterdag een cr125 op uit 86/87 is niet bekend.
maar de bak is vastgelopen, ben zelf wel handig, maar als ik hem thuis heb, waar moet ik dan naar kijken?ik dacht zelf aan:
lagerspeling meten (hoe doe je dit? heb geen meetgereedschap dus gewoon op gevoel)
cil en zuiger checken
als de speling te erg is zal ik hem moeten reviseren, iemand een exploded vieuw van zon blokje? en welke speciale tools heb ik nodig?.
en waar kan ik nieuwe pakkingen en zuiger enzo kopen? liefst een webshop.
en wat zal dit ongeveer gaan kosten zon blokje reviseren?ik kan de cil laten honen bij een bedrijf voor 20 euro.en waar moet ik naar kijken met het frame?
blokken en de prolink lagers?
 
bedankt, maar ik koop hem niet nieuw, maar die exploded view is wel handig iig
 
ja die bak had ik al gezien, kunnen jullie zien of die nog goed is? 45 is niet duur ofwel? en is die compleet?
 
Om de bak na te kijken moet je je blok openmaken. Blok open maken is sowieso lagers en pakkingen vervangen..
 
dus om de bak te vervangen moet ik het sws splitsen? en wat kost dat die lagers en pakkinzooi?en keeringen? moet ik dan verder nog dingen vervangen? doe het dan het liefst in 1 keer
 
Ja, zal toch open moeten, anders wil het niet.

Kijk hier maar even: www.vmx-service.eu
Staat alles op wat je zoekt (lagers, pakkingen en keerringen) incl. prijzen.

Reken maar dat je rond de 100 euro kwijt bent voor alle lagers, keerringen en pakkingen.

Hoop dat het ding niet teveel kost, want incl. honen, zuigertje, boutje, moertje e.d. loopt het snel op.
 
100 euro :p helemaal compleet en honen kost me 20 euro, denk dak hem maar reviseer en een bak koop voor 45 euro, hij komt uit 84 trouwens, ik wil hem restaureren, laat hem spuite en kost me niks, hebben deze motors in gerestaureerde staat nog wel wat waarde? Dak het er uit krijg?
 
Terug
Bovenaan Onderaan