Honda cr 250 25kw??

-Sjors-

Die hard MF'er
14 aug 2006
397
0
-
Hallo,

Misschien een domme vraag maar is een honda cr250 van 94-97 een 25kw motor?

Want ik wil zoiets gaan kopen maar ik kan nergens vinden hoeveel kw het is.

Hij staat ook niet bij het lijstje "25kw motoren"

Maar een kamaraad van mij heeft ook een cr250 van '94 en daar staat op dat het 18kw is...

Ik wil dus graag weten of ik op deze brommert mag rijden met A beperkt
 
een cr250 met kenteken zal hoogstwaarschijnlijk op kenteken minder als 25kW hebben, in werkelijkheid zullen ze meer als 25kW hebben in ieder geval.mijn cr500 had op kenteken ook maar 17kW.Houd wel even rekening met de 016kW/kg verhouding.
 
Dus opzich maakt het niks uit als er op het kenteken maar minder dan 25kw staat?
 
Er moet ook op het kentenken staan "het betreft een lichte motorfiets" voor zover ik weet..
 
Hallo,

Misschien een domme vraag maar is een honda cr250 van 94-97 een 25kw motor?

Want ik wil zoiets gaan kopen maar ik kan nergens vinden hoeveel kw het is.

Hij staat ook niet bij het lijstje "25kw motoren"

Maar een kamaraad van mij heeft ook een cr250 van '94 en daar staat op dat het 18kw is...

Ik wil dus graag weten of ik op deze brommert mag rijden met A beperkt
18kW / 0,016 = min 113 kg. '02 model weegt 97 kg, te licht dus voor het vermogen op het kenteken. Echte vermogen is zo'n 44kw ('02 model). Al met al genoeg reden om het niet te doen dus. Maarre, wil je met die CR de weg op dan? Ischnietzogut voor dat masjientje...
 
naja op de weg...

ik rijd 70% offroad zeg maar...

maar je bent helemaal niet meer verzekerd als je iets maakt dan? (omdat die te veel vermogen heeft)
 
Ooit heeft een hoge officier van het politie buro wel tegen me pa gezegd: ja, soms twijfel je bij een ongeluk wel of de motor écht 25kw was, ookal staat het op het kenteken. Maar als we er niet eens meer een stukje mee kunnen lopen of de bike start niet meer, kan hij ook niet op een testbank, dus moet er worden aangenomen dat het indd een lichte motorfiets was :}
 
hm dan zal ik er nog eens goed over nadenken...

maar wat is wel een leuke enduro voor 25kw dan?

want ik wil wel graag een enduro die een beetje doorblaast :}


Een CR500 op 17KW... _O-

kent1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan