dendanny1986
Rookie
- 3 feb 2013
- 7
- 0
Hallo ik ben in het bezit van een honda cr 250.
Het motorblok heb ik compleet gereviseerd en cilinder is gehoond met nieuwe zuiger.
Na een testrit was ik niet tevreden ik mis wat vermogen dus cilinder weer effe eraf
Gehaald en de zuiger zit gelijk al onder de krassen aan kant van de uitlaatpoort
Dus ik ga de cilinder maar effe opsturen om de poortjes af te laten werken.
Maar mijn vraag is eigenlijk of het normaal is of er benzine en olie onder de krukas ligt?
En wat de oorzaak zou kunnen zijn van het vermogenverlies
En hoeveel dient de squish te zijn?
Had namelijk zelf het idee dat decompressie niet optimaal was omdat de kickstart vrij makkelijk naar beneden ging.
Bij voorbaat dank
Mvg danny
Het motorblok heb ik compleet gereviseerd en cilinder is gehoond met nieuwe zuiger.
Na een testrit was ik niet tevreden ik mis wat vermogen dus cilinder weer effe eraf
Gehaald en de zuiger zit gelijk al onder de krassen aan kant van de uitlaatpoort
Dus ik ga de cilinder maar effe opsturen om de poortjes af te laten werken.
Maar mijn vraag is eigenlijk of het normaal is of er benzine en olie onder de krukas ligt?
En wat de oorzaak zou kunnen zijn van het vermogenverlies
En hoeveel dient de squish te zijn?
Had namelijk zelf het idee dat decompressie niet optimaal was omdat de kickstart vrij makkelijk naar beneden ging.
Bij voorbaat dank
Mvg danny