Honda CR 500 Enduro / Supermoto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos 197

MF veteraan
3 okt 2005
3.903
85
Hallo,

Wegens overstap naar 4 takt te koop:

Honda CR500R van 91, met kenteken van een MR500R(Amerikaanse enduro uitvoering CR500, afgegeven in 87).
Inclusief Supermoto wielen, afkomstig van een Suzuki GS 500, zelf passend gemaakt en netjes! Ombouw van cross naar Supermoto is binnen een half uur gebeurd. Liggen momenteel streetlegal precut slicks op van Maxxis, is wel opgesneden zowel voor als achter, voor meer grip in het zand.

Pas 900 euro in gestoken, rekeningen grotendeels aanwezig.

Nieuw:

Zuiger 1.50 overmaat
Drijfstangkit
Krukaslagers
Lagers
Keerringen
Wat klein spul voor de koppeling
Membraamplaatjes
Crossbanden (inclusief binnenband)
Choke

Blok is dus 100%, moet nog door mij ingebouwd worden, inrijden is dus nog noodzakelijk. Bak is ook nog goed, heb ik niks aan hoeven vervangen. Alle onderdelen zijn origineel Honda, behalve de zuiger (zwarte ProX) en drijfstangkit (Prox).

Heb erop zitten:

Acerbis aluminium handkappen
RVS opvangbakje Supermoto
RVS beugel Kickstarter
RVS Verstevigingsbeugel achterspatbord
RVS geleiders voor de voorvorkkapjes.
Stalen Remleiding
SPES demper
Lichtspoel

Heb erbij:

Extra setje voorpoten (WP) niet 100%
Extra schokbreker (WP)
Extra buddyseat
Hoop luchtfilters

Motor heb ik met veel plezier 5 jaar in mijn bezit gehad, zonder enige motorische problemen. Motor is nu weer helemaal fris. Heb de mogelijkheid om over te stappen naar een jongere viertakt crosser, daarom mag hij eruit, maar het hoeft absoluut niet. Het is een motor puur voor de liefhebber, en die weten wel wat het ongeveer waard is. Laat ik zeggen, bied maar, voor weinig gaat hij niet weg. Anders rijd ik er net zo lief zelf op door, daar heb ik geen moeite mee. Nu weet ik wat ik heb.

Bij vragen ik hoor het graag, hier zijn wat foto's:

GroteFoto-AKU7RQAZ.jpg


GroteFoto-P6NCZAM7.jpg


GroteFoto-PKDJAFDZ.jpg


GroteFoto-QPQTWLH7.jpg


GroteFoto-VF3UAWBQ.jpg


full
 
Laatst bewerkt:
Spijt krijgen... misschien wel. Maar met een andere motor kan ik ook heel gelukkig worden. Hij valt niet zomaar van de lift hoor, ben maar niet bang. Lift heb ik zelf gemaakt, weegt eens zo veel als die standaad liften.

@ Knakworst
Klinkt interessant jouw bod, komen we samen wel uit denk ik. Heb je serieuze interesse? Mail me maar even dan! Motor moet nog opgebouwd worden maar dat heb ik in een avond voor mekaar als je eventueel wilt komen kijken.

Groetjes Jos.
 
Heb er ook nog afdekplaten bij voor de sm wielen, zo kun je een keertje bij de mon of knmv meerijden. Heb ik ook een paar keer gedaan.
 
Ja aluminium plaatjes om de wielen af te dichten. Verplicht bij de MON en KNMV bij wielen met minder dan 6 spaken. Voor de veiligheid.
 
Geen ruzie maken jongens! Daar verkoop ik mijn motor niet eerder door ;)
 
tis dat ik eerst ff me CR250 goed onder de knie moet zien te krijgen EN dat ik net een nieuw huis heb gekocht maar anders :9~ :9~ :9~

kerst kick voor deze geilegave 2 klappert :}
 
we hebben een originele pizzekoerier onder ons ....

welke werkgever ontslaat je nou met kerst :Z
Einde van het jaar wordt besloten of je contract wordt verlangt. De ja of de nee, net alsof een werkgever ook maar iets om je geeft. Die denkt alleen aan zijn portemonnee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan