Jos 197
MF veteraan
- 3 okt 2005
- 3.903
- 85
Hallo,
Wegens overstap naar 4 takt te koop:
Honda CR500R van 91, met kenteken van een MR500R(Amerikaanse enduro uitvoering CR500, afgegeven in 87).
Inclusief Supermoto wielen, afkomstig van een Suzuki GS 500, zelf passend gemaakt en netjes! Ombouw van cross naar Supermoto is binnen een half uur gebeurd. Liggen momenteel streetlegal precut slicks op van Maxxis, is wel opgesneden zowel voor als achter, voor meer grip in het zand.
Pas 900 euro in gestoken, rekeningen grotendeels aanwezig.
Nieuw:
Zuiger 1.50 overmaat
Drijfstangkit
Krukaslagers
Lagers
Keerringen
Wat klein spul voor de koppeling
Membraamplaatjes
Crossbanden (inclusief binnenband)
Choke
Blok is dus 100%, moet nog door mij ingebouwd worden, inrijden is dus nog noodzakelijk. Bak is ook nog goed, heb ik niks aan hoeven vervangen. Alle onderdelen zijn origineel Honda, behalve de zuiger (zwarte ProX) en drijfstangkit (Prox).
Heb erop zitten:
Acerbis aluminium handkappen
RVS opvangbakje Supermoto
RVS beugel Kickstarter
RVS Verstevigingsbeugel achterspatbord
RVS geleiders voor de voorvorkkapjes.
Stalen Remleiding
SPES demper
Lichtspoel
Heb erbij:
Extra setje voorpoten (WP) niet 100%
Extra schokbreker (WP)
Extra buddyseat
Hoop luchtfilters
Motor heb ik met veel plezier 5 jaar in mijn bezit gehad, zonder enige motorische problemen. Motor is nu weer helemaal fris. Heb de mogelijkheid om over te stappen naar een jongere viertakt crosser, daarom mag hij eruit, maar het hoeft absoluut niet. Het is een motor puur voor de liefhebber, en die weten wel wat het ongeveer waard is. Laat ik zeggen, bied maar, voor weinig gaat hij niet weg. Anders rijd ik er net zo lief zelf op door, daar heb ik geen moeite mee. Nu weet ik wat ik heb.
Bij vragen ik hoor het graag, hier zijn wat foto's:
Wegens overstap naar 4 takt te koop:
Honda CR500R van 91, met kenteken van een MR500R(Amerikaanse enduro uitvoering CR500, afgegeven in 87).
Inclusief Supermoto wielen, afkomstig van een Suzuki GS 500, zelf passend gemaakt en netjes! Ombouw van cross naar Supermoto is binnen een half uur gebeurd. Liggen momenteel streetlegal precut slicks op van Maxxis, is wel opgesneden zowel voor als achter, voor meer grip in het zand.
Pas 900 euro in gestoken, rekeningen grotendeels aanwezig.
Nieuw:
Zuiger 1.50 overmaat
Drijfstangkit
Krukaslagers
Lagers
Keerringen
Wat klein spul voor de koppeling
Membraamplaatjes
Crossbanden (inclusief binnenband)
Choke
Blok is dus 100%, moet nog door mij ingebouwd worden, inrijden is dus nog noodzakelijk. Bak is ook nog goed, heb ik niks aan hoeven vervangen. Alle onderdelen zijn origineel Honda, behalve de zuiger (zwarte ProX) en drijfstangkit (Prox).
Heb erop zitten:
Acerbis aluminium handkappen
RVS opvangbakje Supermoto
RVS beugel Kickstarter
RVS Verstevigingsbeugel achterspatbord
RVS geleiders voor de voorvorkkapjes.
Stalen Remleiding
SPES demper
Lichtspoel
Heb erbij:
Extra setje voorpoten (WP) niet 100%
Extra schokbreker (WP)
Extra buddyseat
Hoop luchtfilters
Motor heb ik met veel plezier 5 jaar in mijn bezit gehad, zonder enige motorische problemen. Motor is nu weer helemaal fris. Heb de mogelijkheid om over te stappen naar een jongere viertakt crosser, daarom mag hij eruit, maar het hoeft absoluut niet. Het is een motor puur voor de liefhebber, en die weten wel wat het ongeveer waard is. Laat ik zeggen, bied maar, voor weinig gaat hij niet weg. Anders rijd ik er net zo lief zelf op door, daar heb ik geen moeite mee. Nu weet ik wat ik heb.
Bij vragen ik hoor het graag, hier zijn wat foto's:
Laatst bewerkt: