Honda cr125

Ronny C

Die hard MF'er
28 sep 2005
479
1
Vorselaar/Belgie
Hei gasten ik heb hier een cr 125 van iemand van de familie,de koppeling schuurt en pakt niet meer.
Daarom dacht ik even naar de koppelingsplaten kijken,ik heb wat ervaring maar enkel met jaren 70 brikken.
Nu stuit ik op volgende probleem de waterpomp zit ook op het zijdeksel en het lijkt mij dat ik deze eerst moet demonteren maar dan moet het water er ook eerst af klopt dit bij zo'n brommert.(draaide even onderste boutje los en het water spoot er al uit ;-)
Of kan het deksel met pomp erop gedemonteerd worden al zie ik het niet zo direct.
Iemand ervaring met koppelingsplaten vervangen bij een cr125.
Groeten,
Ronny
full
 
Ik weet dat bij men brommert kan ik de waterpomp op de koppelingsdeksel laten zitten en als ik dan de koppelings deksel losschroef kan ik zo de kvs slangen zo ver buigen dat ik de deksel omhoog kan klappen. Hier mischien mogelijk?
 
Dan zit er niet anders op. Maar als je het een beetje schoonmaakt om je pomp en dan een slangklem loshalen en in een fles opvangen. Dan kun je het zo hergebruiken. Daarna je koelsysteem wel weer ontluchten. Mischien kun je wel ergens een werkplaatshandboek vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan