Honda CR125

HondaCR125

Rookie
8 jan 2004
8
0
Haarlem
full


Hallo

Ik heb net een Honda CR125 gekocht maar ik weet niet wat de mengverhouding is van de benzine (euro 98) met olie (510 powerlube technosynthese 2t)is dat ook de goeie olie?En Mijn motor is dat een 4 takt?

Mensen ff serieus antwoorden graag dus niet als een stelltje koters gedragen :}
 
1. je motor is een tweetakt (anders had je er ook geen tweetakt olie in hoeven gooien en hoef je mengverhouding ook niet te weten)
2. mengverhouding is ongeveer 1 op 25 (1 liter TWEETAKTolie op 25 liter benzine)
3. hij is dubbel: Olieen in Honda CR125 :P
1:25 :? is dat niet erg vet?
Ik smeerde mijn cr250 altijd 1:50 maar dat was voor enduro. ik heb me laten vertellen dat 1:40 z'n beetje het gemiddelde is.
Ik meng mijn gasgas280 (trial) 1:80 en de meeste zelfs 1:100
 
Ik heb bijna dezelfde ketel gehad, je moet 1 : 40 mengen, wedstrijd rijders mengen iets zwaarder maar dit is prima voor dat ouwe beestje.

Ps. goeie 2 takt olie is castrol tts is wel best duur wordt voor die scootertjes ook meest aanbevolen en gebruikt.

:}
 
hoi nou ik heb zelf ook een honda cr125 dus laat mijn nu maar ik heb zelf een cr125 riwa getuned hgs uitlaat technoflex geveerd maar ik meng 1: 40 joh je moet dat echt doen want als je er te weinig in doet dan ben je de pineut en heb je een vastloper dus 1:40 mengen dat doe ik ook en je kan het best putoline mx mengen groeten joost
 
Terug
Bovenaan Onderaan