honda cr250 of 500

denk dat je aan die 125 een stuk meer plezier gaat hebben als de 500, met wat lichters kun je tenminste goed leren rijden ipv met bv een 500, daar kun je mijns inzien als 13 jarige en 52 kg wegende nooit fijn mee rijden omdat de motor gewoon met jou rijd ipv andersom.


Half waar..

Een CR500 weegt niet veel meer dan een 125.
Leeg gewicht is 101 kg.

Maar het vermogen en vooral het koppel is wel een verschil.
Dat kan je met 50 kg lichaamgewicht nog wel eens verrassen... :P
 
Wat een leugenaartje die moto-x. Wil indruk maken door met een te zware moto te rijden.
En weegt eerst 47, dan 60 en dan zogezegd 52. Als je zegd dat 52 te weinig is zal hij nog eens veranderen van gewicht.
Moet jij eens zeggen wat je daarvoor neemt?

Begin op een 85 en je hebt zeker je handen vol voor het 1e jaar.
En ga zo verder tot een 500.

Ik rij sinds april met een cr 250 en dat ding is een monster. Ik kan het weten. Rij eerst tot je je techniek hebt met een 85 en verhoog dan
 
Laatst bewerkt:
kun je niet beter op en topic voor mt's ofso zitten bij mensen van ongeveer de zelfde leeftijd. want zoon 250 of ene 500 word je dood begin nou maar gewoon rustig met een 80/85 of een 125 je hoeft je echt niet groot te houden met meer cc's.
Zorg dat je op zoiets hard de baan rond gaat misschien is daarom een 80/85 nog wel het allerbeste weet verder nief hoe je gebouwd bent enzo maar goed. om te beginnen is dat wel het beste denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan