Honda CR500 Enduro

crosser500

MF'er
22 mei 2008
124
0
brabant
Te koop wegens rugblessure

Honda CR500 Origineel kenteken van '91

Volledig gereviseerd/gerestaureerd, echt tot in de puntjes perfect.

Zoek je een echte CR500, dan is dit echt wat.
full
 
Laatst bewerkt:
Te koop wegens rugblessure

Honda CR500 Origineel kenteken van '91

Volledig gereviseerd/gerestaureerd, echt tot in de puntjes perfect.

Zoek je een echte CR500, dan is dit echt wat.

http://link.marktplaats.nl/281484014

hmm.. is wel een echt hele dikke bike....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste MF-ers,

De Te Koop subfora zijn bedoeld om je oude motor of kleding en onderdelen die je niet meer nodig hebt aan te bieden. Hierbij treden we streng op tegen alles wat riekt naar serieuze handel. Zie ook Richtlijnen: Verkooptopics

We verwachten wel dat je als aanbieder een beetje moeite doet om je spullen te verkopen. Dus zet in je topic duidelijk wat je aanbiedt, met relevante informatie (vraagprijs, km stand, bouwjaar, accessoires, kledingmaat etc.) en het liefst een paar foto's. Een advertentie met een link naar een andere verkoopsite, zoals Marktplaats, Speurders, etc is dus niet de bedoeling en gaat direct dicht. Dat geldt ook voor advertenties in hoofdletters, of in een andere taal dan Nederlands. Spullen die via eBay oid verkocht worden, mogen hier ook niet aangeboden worden, omdat de koop uiteindelijk via eBay gaat en niet direct tussen twee MF-ers. Bij verdere vragen: crew@motor-forum.nl

Veel (ver)koopplezier!

Wij willen foto's hier! :)

Mooie fiets verder, begrijp waarom je een minimum bod hebt.

Succes verder met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:


Richtprijs min 3500 Euro..

Kost mij aantoonbaar tegen de 4300 Euro, en ik garandeer dat de motor na complete revisie max 7 min gelopen heeft.

Ik weet dat het zeer zeker niet de goedkoopste is, maar ga maar eens alles nieuw kopen voor zo'n ding, dan zul je zien wat het kost.

Als ik er 3500 Euro voor vang heb ik nog 800 Euro verlies + dikke 100uur werk.

Daarom heb ik besloten om het nog een paar dagen af te wachten, anders zet ik hem op zolder tot ik geen last van mijn rug meer heb.
 
Bepaalde personen zien gewoon een crosser uit 91 voor min 3500 euro en geen oercrosser dat zijn weerga niet kent en ook een echte collectors item is.
Geld zeker waard maar helaas niet voor mij weggelegd....Sorrie .
Succes met het verkoop en schupke omhoog .
P.S denk dat je hem als supermotar sneller kwijt bent. :W
 
Kick voor deze geweldige klassieker!!

Hij is echt gaaf, maar hij is mij te fel voor in het zand..

Succes met de verkoop!
 
Richtprijs min 3500 Euro..

Kost mij aantoonbaar tegen de 4300 Euro, en ik garandeer dat de motor na complete revisie max 7 min gelopen heeft.

Ik weet dat het zeer zeker niet de goedkoopste is, maar ga maar eens alles nieuw kopen voor zo'n ding, dan zul je zien wat het kost.

Als ik er 3500 Euro voor vang heb ik nog 800 Euro verlies + dikke 100uur werk.

Daarom heb ik besloten om het nog een paar dagen af te wachten, anders zet ik hem op zolder tot ik geen last van mijn rug meer heb.

op zolder zetten man! zon mooie cr500 heb je nog lang niet terug,als je geen last van je rug meer hebt en je wilt weer rijden heb je spijt dat je hem hebt weggedaan,ik heb net een andere motor en waarschijnlijk kan ik zon 500 niet eens aantrappen met mn slechte knieen.
zon 500 in zon staat wordt alleen maar mer waard.
succes ermee.
 
Zo zie je ze niet vaak.

Helaas is de groep kenners/liefhebber klein.
Zo te lezen wel dik z'n geld waard!
als je het geld niet nodig heb...gewoon wegzetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan