Honda CRF 250 Rally

Die voge is dan wel weer leuk.
Hier in Pt kost die 4500 tov de 5900 die de CRF300L hier nieuw kost.
Maar of het woord Rally inhoud dat die vergelijkbaar is met de CRF 300 rally heb ik niet bekeken.

Sowieso leuke betaalbare modellen.
Na jaren van ouwe zooi, met ook veel plezier hoor, hou ik het nu bij nieuw spul met injectie , dan maar geen topmodel met 200 pk.
Vergelijkbaar met de Honda 300 Rally ja.
Ik moet m nog proefrijden. Over een maandje ofzo, dan gaat ie met het obstakel parkour + crossbaan in. Samen met de CFMoto 450MT. Die laatste is het wachten op. Als de dealer die heeft gaan we er mee raggen.
 
Compleet ander model.
Ja dat klopt ook wel vermoed minder veerweg.
Vindt het jammer dat ktm de 500 twin adventure niet heeft uitgebracht.
De crf250l en tegenwoordig de 300 is gewoon veel motor voor het geld en als je geen haast hebt kom je best ver.
Ktm 690 rijd ook 1:25 als je geen haast hebt.
Verbaasde me toen ook al.
Mijn monkey 125 rijd 1:33 maar dan rij je continue plankgas.
 
Zo leuk rijden op een Crf 1 op 28 gemiddeld en rij 4 keer op mijn zero 150 km voor noppes en 1 keer met de Honda toch leuk net een opgevoerde Honda MT met 125 cc kit met de Zero ben je net een Haantje en met de Honda gewoon knallen heb ff gedacht de Honda in te ruilen voor de Ducati mono RVE maar ben echt wel tevreden nu.😇

Mooi, hier nog eentje👍
 
@spike10 , ik krijg door sommige van jouw berichten het idee dat je van gekkigheid niet weet wat je met je geld moet doen 😉

Heb even die Ducati opgezocht, had alleen de naam gehoord. Tja 🤷🏼‍♂️ .

Ik durf hier wel zachtjes te fluisteren dat ik mezelf een held vind door de CRF.
Niet door de glorieuze dingen die ik er mee doe, want die kan ik niet.
Maar bijvoorbeeld het geld wat ik uitbespaar door geen KTM te kopen kan ik 3 maanden onafgebroken offroaden.
Nouja 3 uur, dan ben ik moe, maar je snapt wat ik bedoel 😉 .
Misschien dat Hook soms het gevoel heeft de plaatselijke variant van de VW golf te hebben, hier in Europa zie ik niet veel CRF 's rijden.

Ook heb ik sinds carnaval geen snelweg gereden en dat was met de auto.
Sowieso geen idee waarom mensen dat vrijwillig doen, maar met een CRF liever niet nee.

Volgens mij maakt geen enkel merk op dit moment iets vergelijkbaars, of zie ik iets over het hoofd? 🤔 .
Dus leverbaar in NL in dit jaar.

Rij jij nog in Spanje ergens rondt momenteel dan?

Ik geloof dat ze hier weer een nieuwe produktie run van Rally's hebben want veel dealers adverteren ermee.
Waren een tijdje moeilijk te krijgen.
Heb mezelf ook best wel wat centen bespaard ja door de afgelopen jaren crf te rijden maar niet daarom hoor.
Dat was gewoon een extra cadeautje.
Vindt de fun/ vrijheids factor gewoon hoog wat ik op andere motoren niet heb, ik rij nog weleens op de Husqvarna 300 en de 450 maar die hebben die lekkere nonchalante balans niet wat de crf heeft.

Ik heb inderdaad het gevoel met de locale golf te rijden ja 🤣🤣👍

Geen toeval want ik heb nog twee T4's in Nederland en ben een beetje opgegroeid rond Volkswagentjes, dus crf past misschien wel in dat burgerlijke plaatje hahaha
 
Bekijk bijlage 1988830Vroeger moest ik sparen voor een motor en nu zijn de meeste onder ons financieel wat ruimer bij kas en ik heb ook geen auto ivm dat mijn werk 200 meter lopen is en ik gewoon met het fietsje boodschappen doe en ik altijd wel een auto een kan lenen als je maar zorgt dat er er altiet extra benzine inzit behalve bij mijn zoon lol die heeft een Tesla vandaar ook dat ik Zero rij .amen vroeger had ik wel snelle auto’s oa crx en Ford puma vtec en als je een keer in een Tesla rijdt is dat wel een andere wereld!Bekijk bijlage 1988828

In de Tesla moet je zorgen dat er extra stroom inzit...🤣👍
 
Geen auto rijden in NL maakt je al bijna miljonair qua wat je uitspaart.
Zonder vrouw kan je echter weer een Ferrari rijden 😜 .
Zonder huis 😍 .
Bekijk bijlage 1988829

*O* :] *O*
Auto hoeft helemaal niet duur te zijn.
Ik heb nu al 10 jaar een A2 heb daar lpg ingebouwd die rijd dan ong 13.5 km op1 lpg wegenbelasting is erg weinig.

toen de gas prijzen op normaal niveau waren reed ik 400 km voor een tientje
 
Rij jij nog in Spanje ergens rondt momenteel dan?

Ik geloof dat ze hier weer een nieuwe produktie run van Rally's hebben want veel dealers adverteren ermee.
Waren een tijdje moeilijk te krijgen.
Heb mezelf ook best wel wat centen bespaard ja door de afgelopen jaren crf te rijden maar niet daarom hoor.
Dat was gewoon een extra cadeautje.
Vindt de fun/ vrijheids factor gewoon hoog wat ik op andere motoren niet heb, ik rij nog weleens op de Husqvarna 300 en de 450 maar die hebben die lekkere nonchalante balans niet wat de crf heeft.

Ik heb inderdaad het gevoel met de locale golf te rijden ja 🤣🤣👍

Geen toeval want ik heb nog twee T4's in Nederland en ben een beetje opgegroeid rond Volkswagentjes, dus crf past misschien wel in dat burgerlijke plaatje hahaha
Inmiddels Portugal.
Nieuwe crf300L bij de dealer hier is 5880 😋 .
Met VW golf bedoelde ik meer het meest verkochte en gebruikte dagelijkse model wat je overal ziet.
Vroeger zei ik en de meeste anderen ' Opel Kadett ' , maar dat is tegenwoordig niet relevant meer.
Met de prijs in .... Thailand 🤔 , iig jouw kant op aan is het helemaal een koopje , qua CRF.

De KTM 500 is uiteraard ook schitterend maar dat onderhoud vlgs het werkplaats handboek 🤐 .
De 690 is beter maar of er nu 5000 of bijna 15.000 naast mijn bus geparkeerd staat doet gevoelsmatig ook iets.

Los van dat alles heb ik een tijdje over een cbr250r nagedacht en vraag me af of dat nou anders, minder leuk aanvoelt met hetzelfde blok in iets wat sportiever oogt en zit.

Hier nogal wat regen dus genoeg tijd om te typen en koffie drinken 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan