LinKing
MF veteraan
Ik heb ondertussen wat assecoires geïnstalleerd. Acerbis handkappen, urenteller, hepco&Becker bagagerekje, interphone houder en handvatverwarming.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van wat ik lees is dit wel noodzakelijk jaIs de module noodzakelijk volgens jou?
De dealer is hem thuis komen leveren
Nu nog wachten op verzekeringspapieren en kenteken...
Ik heb ondertussen wat assecoires geïnstalleerd. Acerbis handkappen, urenteller, hepco&Becker bagagerekje, interphone houder en handvatverwarming.
Gefeliciteerd, mooi spul! Heb je een link van de handvatverwarming?Ik heb ondertussen wat assecoires geïnstalleerd. Acerbis handkappen, urenteller, hepco&Becker bagagerekje, interphone houder en handvatverwarming.
Zouden die aanpassingen ook voor de 2020 L zijn?Mogen hier niet meer naar een andere provincie rijden, alhoewel het wel gedaan wordt, en er zijn wel overal controle posten, zowel op het platte land als in dorpen, er wordt van je verwacht dat je bij je verblijfadres in de buurt bent, kreeg gister nog een apje van een Duitser die gewoon doodleuk naar de andere kant van Thailand gereden is, zou dat ook wel willen, maar we moeten gewoon even pas op de plaats houden, voor nu, het 2020 model van de Rally is hier inmiddels in de winkel, die heeft wat kleine aanpassingen, paar pk's erbij, paar kilotjes minder en andere voorvork en achterbrug, en abs als optie, ben benieuwd.
Bekijk bijlage 1486796
Truus Garmin is er klaar voor, maar ze mag van nog even thuiswerken, en af en toe een luchtje scheppen, lol.
Bekijk bijlage 1486797
Zouden die aanpassingen ook voor de 2020 L zijn?
Foto's komen eraan, eerst even de warme prak klaarmaken.
Gefeliciteerd, mooi spul! Heb je een link van de handvatverwarming?
Kan er ook een topkoffer, op het bagagerek gemonteerd worden.
Zou graag wat ervaringen willen lezen met verschillende after market uitlaatdempers en/of systemen voor de 250L (Rally). Wie trapt af?
Model 2020 CRF 250 Rally, hier is ie met wat updates waarvan ik de fijnste voorzover de voorvork vindt.
Bekijk bijlage 1487259
FMF compleet systeem is goedkoopste, lichste, en geeft breedste vermogenswinst, zonder de EJK module, waarover de meningen verdeeld zijn, beste een op een winst geeft het vervangen van de eerste koppelingsplaat, slipperclutch, door een normale, mits je dan niet te veel over de weg rijdt, je kan dan wheelies maken met de Rally, maar je mist dan een stukje transmissie demping, dus over de lange termijn niet goed voor je aandrijflijn.
Gelden die updates, ook voor de CRF250L.
Ik las dat zonder de EJK de verhoudingen niet goed zijn (benzine/lucht). Het zou dus wel kunnen, zou alleen slecht voor je blok zijn.
Het gaat mij niet om vermogenswinst. In eerste instantie om geluid en beleving. Vermogen is mooi meegenomen.
Ik denk eigenlijk alleen een aan FMF demper zonder module.
Ja, ook zonder de EJK staat ie al redelijk rijk in het onderste toerenbereik, wat verklaard dat ie vanaf zo'n 6000 toeren de CRF er ineen keer flink aan wil trekken. en de EJK module schijnt hem in het onderste gebied armer mengsel te maken, in combinatie met een open uitlaat niet fijn inderdaad voor je blok.
Zeg je nu dat de module met een FMF uitlaat juist minder goed voor je blok zou kunnen zijn?
Bekijk bijlage 1487426Bekijk bijlage 1487427
Voor en na, DRC edge2 achterlicht met originele knippers