Honda CRF 250 Rally

Heeft er iemand in Nederland een bagagerekje voor de 250 gekocht? Zo ja, waar en welk merk. Kan nog niet zoveel leuks vinden. Ik ga met zachte bagage rijden maar het is het wel handig om mijn bagagesysteem aan een rekje vast te maken en de roltas met tent e.d. dwars op een stevig rekje te leggen.
 
035EE2C0-B05A-44A4-A875-D4686FA9D33B.jpeg
 
Ik ken het systeem, een kennis van me zit in het motorspul, Eastbound, zoek maar eens op, mooi gereedschap en zo. Hij heeft zelf een bagagesysteem ontwikkeld wat hij uiteindelijk niet op de markt gaat brengen maar wat we wel nog kunnen gebruiken. Een rekje is makkelijk om eea aan vast te maken dus ik wil er wel graag eentje monteren, ik heb nu iets van SW-Motech gezien, niet te bulky.

Andere vraag. Heeft iemand een AXP carterplaat gemonteerd en daarnaast ook nog een valbeugel? Ik wil graag beiden erop maar weet niet wat te combineren valt met elkaar.
 
Ben inmiddels verhuist. Nog niet alles op zijn plek maar dat komt wel. ben er maar druk mee bezig, mijn pc moet ondertussen ook gemaakt worden en het laatste onderdeel krijg ik vandaag, dus hopelijk doet die het weer dan.

En, morgen maar vanuit hier ons eerst ritje... Ben benieuwd.. want het past allemaal net met draaien door het hek heen. :) vooral als de buurman zijn auto daar heeft kan ik niet effe mooi rechtdoor het stoepje af. Achja.. kan niet alles hebben he. xD
 

Bijlagen

  • IMG_20210717_124213.jpg
    IMG_20210717_124213.jpg
    89 KB · Weergaven: 46
  • IMG_20210712_155427.jpg
    IMG_20210712_155427.jpg
    242,8 KB · Weergaven: 45
Ben inmiddels verhuist. Nog niet alles op zijn plek maar dat komt wel. ben er maar druk mee bezig, mijn pc moet ondertussen ook gemaakt worden en het laatste onderdeel krijg ik vandaag, dus hopelijk doet die het weer dan.

En, morgen maar vanuit hier ons eerst ritje... Ben benieuwd.. want het past allemaal net met draaien door het hek heen. :) vooral als de buurman zijn auto daar heeft kan ik niet effe mooi rechtdoor het stoepje af. Achja.. kan niet alles hebben he. xD
Netjes
 
Ben inmiddels verhuist. Nog niet alles op zijn plek maar dat komt wel. ben er maar druk mee bezig, mijn pc moet ondertussen ook gemaakt worden en het laatste onderdeel krijg ik vandaag, dus hopelijk doet die het weer dan.

En, morgen maar vanuit hier ons eerst ritje... Ben benieuwd.. want het past allemaal net met draaien door het hek heen. :) vooral als de buurman zijn auto daar heeft kan ik niet effe mooi rechtdoor het stoepje af. Achja.. kan niet alles hebben he. xD
Gefeliciteerd, zal aardige klus geweest zijn, erg mooie plek zo te zien:W
 
Nu we inmiddels alweer een paar weekjes in Europa zijn, heel stomtoevallig zijn we er allemaal, Martin UK is in de UK, Harry Berlin in Berlijn, en nog een paar Duitse en Zweedse Zwiteserse maten, ook mijn Thaise wederhelft juist aangekomen, beginnen we Thailand toch wel allemaal een beetje te missen, we hebben het allemaal heel erg, ik mis m'n Rally ......haha, gaan dan toch maar een motortour beginnen, voor de lol. who cares ._O- en snel weer terug..
En alles is hier wel verandert zeg, na 1,5 jaar te zijn afgesloten van de rest van de wereld, officieel dan 11 maanden wat vliegverkeer betrefd, we zijn alllemaal een beetje vervreemd van alles, spullen die ik normaal waarde aan hecht gaan nu zo de vuilcontainer in, ik hoop toch wel einde augustus terug te zijn, en de 300 Rally te kopen,

20210305_182112.jpg
20210306_182325.jpg
20210306_182337.jpg
20210310_141859.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand in Nederland een bagagerekje voor de 250 gekocht? Zo ja, waar en welk merk. Kan nog niet zoveel leuks vinden. Ik ga met zachte bagage rijden maar het is het wel handig om mijn bagagesysteem aan een rekje vast te maken en de roltas met tent e.d. dwars op een stevig rekje te leggen.
Je kan deze bestellen in Thailand, die heb ik op de mijne , en ik heb er mijn Ortlieb (nu Touratech) zadeltassen aan hangen, bevalt goed.
 
Haha, wat sneu en ironisch eigenlijk...bmw rijder volgt Malissa rijdt in de plomp en koopt een crf, komish verhaal _O-
Doet me beetje denken aan die reclame met die duikboot.
Hij zei wel van: Als de crf erin had gelegen had die waarschijnlijk nog wel gestart na een poosje stil gestaan te hebben. xD
 
vanaf nu nooit meer weg zonder touw..... en itchy boots stickers geplakt! en heb de uh.. baclava om???
 

Bijlagen

  • IMG_20210725_112253.jpg
    IMG_20210725_112253.jpg
    309,9 KB · Weergaven: 21
  • IMG_20210725_111933.jpg
    IMG_20210725_111933.jpg
    314,9 KB · Weergaven: 23
  • IMG_20210725_111955.jpg
    IMG_20210725_111955.jpg
    311,7 KB · Weergaven: 20
Ik klink af en toe echt als een kraai.... maar ik heb nog nooit zoveel lol gehad.. xD hij is nog naar 4k aan het verwerken

Oojh, ik heb een foutje gespot in mijn filmpje :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan