Honda CRF 250 Rally

Mijn banden zijn nu 120/90 en 90/90
Dus, moeten daar ook ( dacht ik ) nieuwe binnenbanden in.

Sowieso wel goed denk ik nieuwe binnenbanden elk jaar.
Zal kijken naar heidenau.

Anders als het wel had gepast, had ik gewoon de binnenbanden weer gebruikt.

90/80-21 is dacht ik iets smaller dan de 90/90-21.
Dat zal wel ander stuurgedrag opleveren. 90/90 surft net ff wat makkelijker op het zand, vooral met een zwaardere motor met niet al teveel vermogen dacht ik zo.
 
90/80-21 is dacht ik iets smaller dan de 90/90-21.
Dat zal wel ander stuurgedrag opleveren. 90/90 surft net ff wat makkelijker op het zand, vooral met een zwaardere motor met niet al teveel vermogen dacht ik zo.
Dat zal zeker. Ik wou even wat anders proberen, dus ook andere banden. Maar, als het me niet bevalt ga ik terug naar de MT21, want die waren gewoon prima eigenlijk.
 
Nieuwe binnenbanden zou ik ook doen maar gewoon dezelfde maatvoering als je die kan krijgen natuurlijk.
De binnenbanden maat van 90 past het beste lijkt me.
Of is de 90 nergens te krijgen? dan zou ik ze er ook opgooien en gassen heeft veel ervaring en geen problemen dus weinig risico begrijp ik :t
90/90 21 is ergens wel lastig te verkrijgen heb ik het idee.
maar @gassen heeft een mooi linkje gestuurd. :)
 
Nja, dan zal ik wel niet goed zoeken of zo :')
Past allemaal 80 of 90 maakt niks uit :t :



Deze is wel 90/90 maar of die anders is ??

 
Ja, bedoel binnenbanden. Heb nu 90/80 en 120/80. Maar de michelin banden zijn 90/90 en 120/90 dus dacht dan moet ik ook andere binnenbanden hebben :)

Ik hoor vaak over het wisselen van buitenbanden, maar nooit iets over het ook wisselen van binnenbanden.
Ik doe het zelf ook regelmatig, geen issue voor mij.
 
Ik hoor vaak over het wisselen van buitenbanden, maar nooit iets over het ook wisselen van binnenbanden.
Ik doe het zelf ook regelmatig, geen issue voor mij.
Hmm oke. Dus de 90/80 120/80 kan ik ook proppen in de banden die ik heb gekocht. ? Sorry soms, ben ik echt traag van begrip. Als ik niet perse hoef te wisselen doe ik t ook niet. Tenzij de buitenkant van ventiel roestig is.
 
Voorwiel met nieuwe band zit om de velg. En hopelijk ook goed. Geen idee hoe dat te checken. De achterband zit er om, maar krijg geen lucht in de binnenband, waarschijnlijk zit de binnenband niet lekker.. kijk ik van de week naar of volgende week zondag. T word namelijk best heet volgende week.
 
Voorwiel met nieuwe band zit om de velg. En hopelijk ook goed. Geen idee hoe dat te checken. De achterband zit er om, maar krijg geen lucht in de binnenband, waarschijnlijk zit de binnenband niet lekker.. kijk ik van de week naar of volgende week zondag. T word namelijk best heet volgende week.
Zelf met bandenlepels erop gelegd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan