Honda CRF 250 Rally

yep, had daar net een mooie reis door de Balkan heen gemaakt. Super fijn ding.
Oh das wel prachtig, ja, fijne motor als het echt spannend wordt voor het meeste rollend ijzer, ook nog Azie in geweest of niet?

Iran of Pakistan? Een vriend van een vriend van me was vanuit Duitsland richting Thailand vertrokken maar kwam Pakistan niet in of was te rumoerig of zo, affijn het schijnt daar erg mooi te zijn, en vriendelijke mensen, wat ik hoor.
 
Itchy Boots heeft haar front Pirelli Rallycross MT-21s en rear Dunlop 606 vervangen door een nieuw setje van hetzelfde. Blijkbaar is ze er tevreden over onder haar CRF300L Rally.

 
Das mooi!!
@ Momenteel met m'n 89 er Tenere in de bergen bij Xijona (provincie Alicante) aan het spelen, weet niet welke ik leuker vindt, de inmiddels vintage Yamaha, of de Rally,...
De Yamaha gaat als een soort Leopard tank de berg op, haha, je hoeft er alleen maar op te blijven zitten, en je knieen rond de 30 liter tank te kleumen in de bochten, vooral als ie vol is, vindt dat ik met de Rally, vooral op harde ondergrond in bergen wat meer zelfvertrouwen heb, en is denk ik wel een winner in ruig gebergte, de Yamaha is wel weer erg relaxed op de lange afstand.
Maar met 1:15 versus 1:36 houd ik met de laatste meer Thaise Bath over om te rijden en ik vindt het dan nu ook wel verantwoord om een beetje zuinig om te springen met onze fosielle brandstoffen, ik ben zeker geen tree hugger, maar vindt de Rally passen in onze tijd.
 
Ik zie dit als een nuttig apperaat..


Heeft iemand hier weleens met de Garmin tracker gereden in een groepje, en off road?
Het lijkt mij prettig vooral in warme klimaten.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me ideaal als je met een paar rijders op een droog stoffig pad rijdt.
Een beetje afstand houden zodat je niet in het stof van maten rijdt.
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me ideaal als je met een paar rijders op een droog stoffig pad rijdt.
Een beetje afstand houden zodat je niet in het stof van maten rijdt.

Het lijkt mij ook geweldig, vooral als er verschil is tussen motoren en rijders, of waar er een doolhof is aan paden, iedereen kan dan lekker z'n eigen tempo rijden, en als je wilt wachten dan kun je dat in de schaduw doen, en wat rooie kater al zegt je hoeft niet in elkaars stof te rijden, je kunt elkaar niet kwijt raken, denk een hele mooie vinding als je met een ploegje off road gaat.
 
Wie gebruikt er Garmin voor te navigeren?

Ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast was nadat ik de Zumo xt een paar maanden geleden gekocht heb, ik moest alleen even wennen aan de bediening, die is anders dan mijn oude.

Een hele fijne optie voor offroad rijden vindt ik Byrds eye, het werkt super voor mij, je kan min of meer over een berg kijken, en exact zien welke paden te rijden zijn, en of ze geblokkeerd zijn door obstakels een omgevallen boom of zo.

Hoor weinig mensen erover, het is anders dan tracks volgen, heb het nu hier geprobeerd maar kan maar maximaal 30 km satteliet beelden uploaden, in Thailand 70 km.
Alleen lijkt me anti diefstal iets over de gps hier geen luxe.
 
Motor heeft problemen met koude start. Eerste start blijft ie 15 seconden aan en dan valt ie uit. Maar, gaat dan ook pas weer aan als ik extra gas bij geef. En ook extra gas een tijdje houdt. Daarna, als ik gereden heb en hij staat 5 minuten stil is er niks aan de hand. Zal dan wel niet iets zijn met benzine toevoer.

Iemand idee ? Ik verwacht dat het iets klein betreft.

M'n vrouw zei al: mooi moment om te verkopen ?. Hahahaha.
 
Filter is wel een beetje vies, maar niet zo erg als de vorige keer. Dus dat zal het niet gelijk zijn. Ben bezig met bougie. Maar, moet even een 16mm magnetische socket hebben en die heb ik nu niet. Dus, krijg dat kreng er niet uit :) Wordt vervolgd
 
Filter is wel een beetje vies, maar niet zo erg als de vorige keer. Dus dat zal het niet gelijk zijn. Ben bezig met bougie. Maar, moet even een 16mm magnetische socket hebben en die heb ik nu niet. Dus, krijg dat kreng er niet uit :) Wordt vervolgd

Losdraaien, bougiedop op de bougie drukken en dan uit het bougiegat omhoog vissen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan