Honda CRF 250 Rally

Ach, ff Rusland doo... Ah nee, ja ik zie wat je bedoelt.

Ja precies dat rijdt vandaag de dag zo lastig in die contreien, Myanmar ook niet meer zo gemakkelijk, nee zo'n drie jaartjes geleden was het niet zo moeilijk allemaal.
Een makker probeerde nog vanuit Duitsland naar Thailand te rijden op z'n Super Tenere, tot aan de grens met Pakistan ging dat allemaal zeer voorspoedig, alleen bij de grens konden de militaire begeleiders z'n veligheid niet garanderen, dus is hij weer omgekeerd, jammer.
 
20220327_122716.jpg
 
@Malissa1993 als ik me goed herinner dan heb jij Michelin Tracker banden op je crf. Hoe bevallen die? In mul zand, glibberige klei, droog en nat asfalt, grip, slijtage?
 
Oke, nou wordt ik wel een beetje nieuwsgierig...
Je hebt er een gekocht?

Welkom hier in ieder geval👍👍
Heb inderdaad een crf300l gekocht. 25 jaar geleden voor het laatst op een crossmotor gereden, rijd nu een multistrada v4s en een crf300l komt er nu bij. Wat voor kleding/protectors gebruiken jullie? Gebruik zal in het begin licht zijn :)
 
Heb inderdaad een crf300l gekocht. 25 jaar geleden voor het laatst op een crossmotor gereden, rijd nu een multistrada v4s en een crf300l komt er nu bij. Wat voor kleding/protectors gebruiken jullie? Gebruik zal in het begin licht zijn :)

Ik ben een zeer slecht voorbeeld.
Rij meestal in korte broek, Thailand...
Heet en heter...
Wel met helm

Fijne fiets de crf 300👍.
Als je 25 jaar voor het laatst... op een crossmotor gereden hebt dan heb je het grootste deel van je leven op tweetakten gereden denk ik?
En net het viertakt tijdperk gemist, of het begin meegemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Klopt, alleen maar 2 takt gereden, 4 takt kwam met de zwaardere modellen destijds. Heb nog steeds een enorme behoefte om een keer een 2 takt erbij te kopen. Thailand is niet helemaal representatief natuurlijk met die warmte daar. Ben benieuwd wat de CRF brengt aan plezier, overweeg om ook een keer een aantal onverharde passen ermee te gaan rijden.
 
Klopt, alleen maar 2 takt gereden, 4 takt kwam met de zwaardere modellen destijds. Heb nog steeds een enorme behoefte om een keer een 2 takt erbij te kopen. Thailand is niet helemaal representatief natuurlijk met die warmte daar. Ben benieuwd wat de CRF brengt aan plezier, overweeg om ook een keer een aantal onverharde passen ermee te gaan rijden.

Ja hier ook hetzelfde, tot geloof ik 98 doorgereden met de tweetakt.
De crf zijn fijne machientjes.
Het doet me een beetje denken aan m'n Suzuki RM 125 uit 1979 - 1981 qua vering en rijden.
Ik rij in Thailand af en toe nog op een Husqvarna 300 tweetakt, toch brengt de crf me meer plezier op lange afstand off road ritjes.
 
@Malissa1993 als ik me goed herinner dan heb jij Michelin Tracker banden op je crf. Hoe bevallen die? In mul zand, glibberige klei, droog en nat asfalt, grip, slijtage?
Prima banden. Ik heb het idee dat ik overal doorkom. Maakt geen rare uitstapjes. Behalve als je op ongelijk stenen of kinderdorpen rijdt etc, dan voel je wel echt dat je hoge noppen hebt. Op nat wegdek altijd voorzichtig doen, maar gaat prima.

Om eerlijk te zijn nog niet echt klei meegemaakt, maar denk dat je daar wel prima door kan rijden zonder dat het een slick bandje wordt
 
Terug
Bovenaan Onderaan