Honda CRF 250 Rally

De eerste twee CRF 300 Rally's zijn hier in het dorp gearriveerd de H2C versie was al besteld en besproken, voordat het nieuws uit was dat er een 2021 300 kwam.


Honda 300 Rally.jpg
 
Zo hij staat hier bij mn ouders. Straks nog alleen richting huis, in t donker. Hij is wel aggresief in de eerste versnelling... dat is wel even wennen. dus dat gaat soms heel raar.
Stiekem wel even een baanscheidings heuveltje meegenomen. xD

Het word donker, dus maak een andere keer foto's voor jullie!!
 
Heb echt het gevoel dat ik teveel onnodige informatie deel met jullie. xD Maar, ik kan gewoon niet wachten..... heb er echt zin in en de pret is nog niet afgelopen... want nu nog wat accessoires en kleding.

Vond het wel jammer van de witte acerbris handkappen... maar aangezien dit hele goede zijn, laat ik ze maar zitten. xD
Mocht je liever een andere kleur hebben, wil ik deze wel van je overnemen voor mijn AfricaTwin
 
ff snel. navigatie zit er ondertussen op. Alleen de eerste kap bovenaan krijg ik niet goed vast, dus daar zit wat speling tussen. Ik knapte het moertje al kapot geloof ik bij het draaien, dus hou het maar zo. Hoe gaat de buddy seat eraf? daar ben ik nog niet achter.
 

Bijlagen

  • IMG_20201128_161922.jpg
    IMG_20201128_161922.jpg
    316,8 KB · Weergaven: 14
ff snel. navigatie zit er ondertussen op. Alleen de eerste kap bovenaan krijg ik niet goed vast, dus daar zit wat speling tussen. Ik knapte het moertje al kapot geloof ik bij het draaien, dus hou het maar zo. Hoe gaat de buddy seat eraf? daar ben ik nog niet achter.
Mooi! Gefeliciteerd! De achterste 2 bouten losdraaien (je achterrek zit er ook aanvast) en dan naar voren schuiven.
 
Zo hij staat hier bij mn ouders. Straks nog alleen richting huis, in t donker. Hij is wel aggresief in de eerste versnelling... dat is wel even wennen. dus dat gaat soms heel raar.
Stiekem wel even een baanscheidings heuveltje meegenomen. xD

Het word donker, dus maak een andere keer foto's voor jullie!
Gefeliciteerd Malissa!

Geen idee wat je bedoelt met aggressief in de 1ste versnelling? moet 'smooth en easy" zijn.
Zit er een kleiner voortandwiel op misschien?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Malissa!

Geen idee wat je bedoelt met aggressief in de 1ste versnelling, is als het goed is juist 'smooth en easy" zijn.
Zit er een kleiner voortandwiel op misschien?
Ik heb echt geen idee. Iniedergeval je kan de koppeling wel ver laten opkomen en dan beetje gas erbij. Ik denk dat ik het nog teveel andersom doe. En je hoeft echt niet aan het gas te hangen bij deze motor. Ik weet wel dat de eerste versnelling heel erg kort is.
 
Ik heb echt geen idee. Iniedergeval je kan de koppeling wel ver laten opkomen en dan beetje gas erbij. Ik denk dat ik het nog teveel andersom doe. En je hoeft echt niet aan het gas te hangen bij deze motor. Ik weet wel dat de eerste versnelling heel erg kort is.
Ja even uitproberen en wennen wanneer de koppeling pakt maar je kunt best veel gas geven met wegrijden, bang voor een wheelie hoef je niet te zijn 😅
 
Ja even uitproberen en wennen wanneer de koppeling pakt maar je kunt best veel gas geven met wegrijden, bang voor een wheelie hoef je niet te zijn 😅
Nou ik deed gisteren nog bijna een wheelie met mijn NTV, die gaf ik zo hard gas dat het voor wiel bijna los kwam van de grond. xD

Ik ben zeker niet bang voor een wheelie. Maar, ik stotterde nogal omdat ik gas gaf en dan ineens koppeling weer teveel gas weer koppeling. ik stuiterde nog net niet alle kanten op. Dus voor de zekerheid maar ff stil gezet en weer opnieuw.

Maar, ben nu weer in mijn eigen huis en de terug weg ging al beter met wegrijden. Geen gehakkel meer iniedergeval. Ik moet er ff aan wennen dat de motor wat gevoeliger is dan de NTV.

Maar, nu heb ik juist heel veel zin om te rijden........... hahahahaa. Ik vind hem op de weg ook best wel fantastisch rijden, bijna geen trillingen enzo. best wel blij mee. Nu off-road nog. Maar, ik kan het gewoon niet maken om vollop te gaan rijden morgen. ik zit eigenlijk thuis met een verrekte en of gescheurde bovenbeenspier.............. En motor kunnen rijden, betekend ook kunnen werken. Dus liever niet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan