Honda CRF 250 Rally

Melancholie haha, wat een gaaf filmpje, het is hier nu ook winter ja, 28 graden, erg, toch ben ik wel fan van de seizoenen hoor, maar ja das makkelijk zeggen natuurlijk hier vandaan, ben jij dat?
Nee dat ben ik niet, is ergens in Noorwegen volgens mij.
 
Gaaf maar dat is geen winter hé, je bent duidelijk te lang weg uit Europa :)
Nog een paar weken en dan rijden we zo:

Sneeuw is nie alleen om te langlaufen _O- sorry moet t nog een keer met de Rally doen..
IMG_0371.JPG
 
Vet, een oude Nederlandse motocross held of zo? kan hij je toch heel veel leren?
Nee hij heeft het niet super lang gedaan, maar als hij er nu op terug kijkt, dan wou die dat hij het nog een beetje kon. Maar, hij is suiperpatient en toch hier en daar al wat krakkemikkig en is niet makkelijk om het dan weer op te pakken. ( ook geen A rijbewijs ) anders dan was hij vast met mij meegegaan.

Hij heeft het maar een paar jaar gedaan en toen brak die zijn been, toen is die gestopt.
 
Lijkt me wel erg gaaf!
Als het hier gaat sneeuwen dan ga ik ook een poging wagen.

Ook leuk, kijken vanaf 11.15 Je voelt het aankomen })
Dan vanaf 19.20 gaat het nog erger mis.

Oooh shit...... ik zou helemaal gek worden........ zuip zuip

Trouwens die heeft wel mooie bestickering
 
Als de rally nu ff snel naar NL komt zodat ik m aankomend voorjaar nog heb dan wil ik best naar groningen rijden om van daaruit de tet route te beginnen. Tent mee en dan naar de andere kant van t land :t
 
Als de rally nu ff snel naar NL komt zodat ik m aankomend voorjaar nog heb dan wil ik best naar groningen rijden om van daaruit de tet route te beginnen. Tent mee en dan naar de andere kant van t land :t
Leuk!! Misschien kunnen we dan rondje Drenthe doen. Want, die is wel te doen in 1 dag. Want, kan wel bij je in de tent gaan slapen... ghe ghe. Alleen, k moet ook nog weer terug. xD
 
Leuk!! Misschien kunnen we dan rondje Drenthe doen. Want, die is wel te doen in 1 dag. Want, kan wel bij je in de tent gaan slapen... ghe ghe. Alleen, k moet ook nog weer terug. xD
Prima hoor, ik zoek dan wel ergens een camping in Drenthe en ga de volgende dag verder :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan