Honda CRF 250 Rally

Ik ben er denk ik uit. Het gaat toch een L worden en niet de rally. Vind de L ook gewoon mooier en zie weinig meerwaarde in de rally versie...

Nu nog kiezen tussen rood of zwart *D

Jammer genoeg nog tijd genoeg om na te denken, want tot 6 april zijn alle dealers verplicht gesloten |(
 
Ik ben er denk ik uit. Het gaat toch een L worden en niet de rally. Vind de L ook gewoon mooier en zie weinig meerwaarde in de rally versie...

Nu nog kiezen tussen rood of zwart *D

Jammer genoeg nog tijd genoeg om na te denken, want tot 6 april zijn alle dealers verplicht gesloten |(
Hans van Wijk was nog open, heb er over 2 weken nog een afspraak staan en ik ben (nog) niet afgebeld :+
 
zou wel interesse hebben als een "giftige" 450 op de markt komt...

😝😝😝😝
De laatste paar dagen even rond gereden en de machine voor het eerst een beetje op zn fl*kker gegeven. (Hiervoor had ik een r6 dus alles is relatief) Maar ik ben best tevreden, binnen de stad en de buitenwegen is het echt heel leuk rijden. Nu je nog maar 100 mag op de snelwegen gaat het daar ook 'prima', met een beetje tegenwind hik je tegen de 110 aan. In de Ketheltunnel kwam ik tot 135. En dit is allemaal met de orginele noppenbanden eronder (waar ik veel slechte reacties overlees). Later zou ik nog straatbanden en een EJK module/andere uitlaat willen plaatsen, zal niet ineens de stenen uit de straat trekken maar het schijnt dat er toch wel een groot verschil is dan
 
Heb ondertussen de dealer even gecontacteerd, en vervolgens in deze corona tijden een zwarte crf250l besteld per mail! *O* *O* *O* *O* *O*

Normaal zou ik hem over een 2 tal weken moeten hebben.

Iemand ervaring met het plaatsen van handvatverwarming? Kan de batterij het aan? Stuur is standaard 22mm?
 
Heb ondertussen de dealer even gecontacteerd, en vervolgens in deze corona tijden een zwarte crf250l besteld per mail! *O* *O* *O* *O* *O*

Normaal zou ik hem over een 2 tal weken moeten hebben.

Iemand ervaring met het plaatsen van handvatverwarming? Kan de batterij het aan? Stuur is standaard 22mm?
Gefeliciteerd! Heb je nog een proefrit kunnen maken? Bij een Honda dealer kon ik alleen op de Rally proefrijden, beetje raar. Stuur is 22mm indd
 
Nee, geen proefrit gemaakt nu, alle dealers zijn gesloten.

Alvast wat accessoires besteld: handvatverwarming, acerbis handkappen, hepco en Becker bagagerekje, telefoonhouder. Nu aftellen...
 
https://m.louis.be/artikel/acerbis-...r_bike_id=3581&filter_article_number=10019256
Ze staan op Louis momenteel in promo!
67.c5.ec.H1AcerbisHandprotektorenDualRoad1001925689019.jpeg
 
De laatste paar dagen even rond gereden en de machine voor het eerst een beetje op zn fl*kker gegeven. (Hiervoor had ik een r6 dus alles is relatief) Maar ik ben best tevreden, binnen de stad en de buitenwegen is het echt heel leuk rijden. Nu je nog maar 100 mag op de snelwegen gaat het daar ook 'prima', met een beetje tegenwind hik je tegen de 110 aan. In de Ketheltunnel kwam ik tot 135. En dit is allemaal met de orginele noppenbanden eronder (waar ik veel slechte reacties overlees). Later zou ik nog straatbanden en een EJK module/andere uitlaat willen plaatsen, zal niet ineens de stenen uit de straat trekken maar het schijnt dat er toch wel een groot verschil is dan

Welke banden liggen er standaard op eigenlijk?
 
2020 hebben ze alleen de kleuren veranderd. Na 2017 of 2018 hebben ze ook wat met de uitlaat/motor gedaan om de (optrek)snelheid wat omhoog te krikken
 
Er zijn aardig wat Rally enthousiastelingen bijgkomen zie ik, gaaf!! weinig online geweest vanwege de vele lockdowns, maar ondertussen terug in Thailand, gestrand dus eigenlijk, maar wel met m'n Rally, dus het kan erger, ik had de laatste vlucht uit Spanje, een dag in Nederland geweest, en daarna doorgevlogen naar Bangkok, iedereen wilde het land uit toen ik aankwam, en toen hielden de vluchten op, ik ga heerlijk social distancen op m'n Rally, de natuur in, even heerlijk de -coronaen, ik denk dat ik de perfecte motor heb hiervoor, een echte corona crissis bike, haha zal hier blijven posten, top dat er zoveel bijgekomen zijn!!
 
Ziet er vet uit, hoe was de rit? gezien de omstandigheden. Ik hoop einde deze week zo'n 250 km Thaise kustlijn te gaan doen, als dit nog kan, even heerlijk social distancen.

Rit was nog voor de lock down in Belgie. Is nu niet meer (legaal) mogelijk.

Thaise kust? Gaaf! Deel maar wat foto's...
 
Terug
Bovenaan Onderaan