Honda CRF 250 Rally

Zo moet het ....
bort.jpg
 
Woensdag ga ik langs bij Ten boer ( MJ seats ) even kijken wat ze met het zadel kunnen doen. Ik hoop toch wel 2,5 cm op zn minst eraf. Anders word het een Seat Concepts.

Wel balen dat ik hem pas week 9 weer kan halen... dat is begin maart...... Gelukkig komt dan ook alweer bijna het mooie weer eraan. _O-
 
Woensdag ga ik langs bij Ten boer ( MJ seats ) even kijken wat ze met het zadel kunnen doen. Ik hoop toch wel 2,5 cm op zn minst eraf. Anders word het een Seat Concepts.

Wel balen dat ik hem pas week 9 weer kan halen... dat is begin maart...... Gelukkig komt dan ook alweer bijna het mooie weer eraan. _O-

Dat is wel heel erg lang zeg, hier doen ze dat terwijl jij even ergens een warme hap doet.
Maar ik heb in Alkmaar m'n zadel wel eens laten verhogen, en verlengen, was binnen een paar dagen klaar, 9 weken hmm🤔
 
Dat is wel heel erg lang zeg, hier doen ze dat terwijl jij even ergens een warme hap doet.
Maar ik heb in Alkmaar m'n zadel wel eens laten verhogen, en verlengen, was binnen een paar dagen klaar, 9 weken hmm🤔
Ja.. als ik bestel via seat concepts heb ikhet binnen 5 week. kost alleen wel dik de helft meer. gelukkig is het winter en niet heel aantrekkelijk om te rijden.. anders had ikhet niet eens gedaan.
 
Zadel heb ik weggebracht. Hij denkt dat er misschien wel 4 cm af kan, maar gaat kijken wat lukt. Ik zei.. zo veel mogelijk. Hijzegt: de comfort gaat dan wel weg. ik zeg: OH dat Comfort was er nu ook al niet, dus dat maakt niet uit :p als t zadel maar lager is. Ik sta toch meer dan dat ik zit. En, zit pijn had ik nu ook al, dus tja. xD
 
Honda heeft een adviesprijs: 6458 EUR
 

Bijlagen

  • DD492D2B-6325-49A6-82CB-FF8A944AF04D.jpeg
    DD492D2B-6325-49A6-82CB-FF8A944AF04D.jpeg
    33 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan